Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در یادوراه شهدای شهر سیس، گفت: در طول 40 سال گذشته نقش مهم جوانان را تجربه کرده‌ایم و هرجا کار را به جوانان مؤمن و انقلابی سپرده‌ایم موفق شده‌ایم که نمونه‌اش دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینان جوانان بیست ساله بودند و همین نمونه بسیار روشنی است که در دفاع مقدس جوانان مؤمن و انقلابی در صحته حاضر شدند و اکنون نیز انتظار بیشتر از جوانان است.

حجت‌الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: استحکام نظام و عامل اقتدار نظام و انقلاب حاکمیت و مدیریت و تدابیر ولایت فقیه است و فصل الخطاب بودن ولایت فقیه می‌تواند آینده انقلاب را تضمین کند.

وی اظهار کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی ،مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی از توانمندی و ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و در هیچ زمانی شیعه به این اندازه طرفدار نداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: شیعیان سراسر عالم بعد از انقلاب اسلامی، هویت و عزت و اقتدار خاصی یافته‌اند و شیعه پیرو عصمت و طهارت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر اول انقلاب چالشمان این بود که سفارت رژیم صهیونیستی و آمریکا را تعطیل کنیم امروز چالش این است که نیروهای انقلاب درکنار مرزهای رژیم صهیونیستی مستقر شده‌اند و آمریکا برای تغییر رفتار مسئولین جمهوری اسلامی دنبال تشکیل ائتلاف‌های بزرگ هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآورشد: اگر همت شود و مدیریت جهادی باشد مانند دوران دفاع مقدس پیروز می‌شویم و نمونه‌اش این است که در اوج تحریم دشمن، قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به بهره برداری رسانده و کشور را از واردات بنزین بی نیاز کرد.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر گفت: اکنون واقعیت‌های تلخ و ناراحت کننده‌ای نیز داریم و گرانی و مشکلات معیشتی از این موارد است که بخشی از این مشکلات به تحریم و درصد قابل توجهی نیز به عملکرد و ناکارآمدی و سوء مدیریت مسئولین برمی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اگر به ظرفیت‌های داخلی و منویات رهبری توجه شود مشکلات حل می‌شود و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است