Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مصطفی محبی گفت: در راستای عفو رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۳۰۱۷ نفر از مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی فشافویه مشمول عفو قرار گرفتند.
وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عنایت رهبری مبنی بر ایفاد شرایط عفو تعداد ۳۰۱۷ نفر از مددجویان این اردوگاه مشمول این شرایط شده که از این تعداد ۲۴۵۳ نفر آزاد شده و به آغوش جامعه بازگشتند و ۵۶۳ نفر مشمول تقلیل حبس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  افزود: اعطای عفو و حبس زدایی موجب ایجاد آرامش جامعه شده و تاثیر بسزایی در کاهش آسیب به خانواده زندانیان خواهد شد.
لازم به ذکر است روند بررسی پرونده ها و اعمال عفو با وصول نامه از مراجع قضایی همچنان ادامه دارد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اردوگاه فشافویه عفو رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم‌ می‌گذرد، ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی ظهر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در حسن‌آباد فشافویه اظهار کرد: مدرسه هر کشور به عنوان محل کشت آن کشور است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد، جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم می‌گذرد ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مردم و به‌ویژه خیرین نقش برجسته‌ای در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز شاه حسینی با زیربنای ۱۲۲۹ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزیر، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه، خانواده شهدا، خیرین و جمعی دیگر از مسئولان امروز در شهر حسن‌آباد فشافویه افتتاح شد.

منبع: فارس

کد خبر 746717

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • دفاع از قانون حجاب به خواست مردم
  • مفتی اعظم روسیه، تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود