Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شب چهارم از نمایش های ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر به فیلم سینمایی «قصر شیرین»، جدیدترین اثر رضا میرکریمی اختصاص داشت. 

ساعات پایانی دوشنبه 20 اسفند در سالن یک پردیس چارسو فیلم سینمایی «قصر شیرین» برای اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده رفت.

پیش از نمایش «قصر شیرین»، نگار جواهریان مدیر اجرایی کاخ جشنواره سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ضمن خوش آمدگویی به مخاطبان این فیلم، عضویت بیش از  هزار نفر در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر را باعث افتخار تیم جشنواره دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر سینما با بیان اینکه برای تیم اجرایی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ارائه خدمات هر چه بیشتر به اعضای باشگاه جشنواره از اهمیت زیادی برخوردار است، ابراز اطمینان کرد شرایط برای رضایت این علاقه مندان به سینما روز به روز بهتر می شود.

فیلم سینمایی «قصرشیرین» در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر که در بهمن ماه برگزار شد ضمن نامزدی در پنج رشته توانست جوایز بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را به خود اختصاص دهد.

نمایش های ویژه اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر از هفته گذشته با فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار آغاز شد و اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر در ادامه شاهد نمایش «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی بودند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما نگار جواهریان جشنواره جهانی فیلم فجر قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

به گزارش خبرآنلاین، ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

ترانه علیدوستی در فیلم من «ترانه ۱۵ سال دارم»

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران