Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:29:16 GMT

پرستاری که سارق میلیونی از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۶۸۶۸

پرستاری که سارق میلیونی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری خانمی که تحت پوشش پرستار یک سالمند مقدار ۶۰۰ میلیون ریال طلا و وجه نقد از او سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با صاحب نیوز بیان کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت مقدار 600 میلیون ریال وجه نقد و طلا از منزل یک خانم سالمند در شهر شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری کارهای تخصصی پی بردند سارق یک خانم بوده که به تازگی به عنوان پرستار در منزل این خانم کهنسال استخدام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی این خانم سارق دستگیر و در بازرسی از منزل او طلاها و وجوه نقد سرقت شده به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به تحویل متهمه به مراجع قضائی از شهروندان محترم بخصوص سالمندان خواست: از نگهداری پول و زیور آلات درمنزل خودداری و آن ها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند و هنگام استخدام پرستار، حتماً از سابقه او مطلع و سعی کنند از شرکت های معتبری که دارای مجوز معتبر هستند، نسبت به استخدام پرستار برای سالمندان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار سکه سارق از آب درآمد

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری سارق خریدار سکه در سایت دیوار در یکی ‌از مناطق شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رسول جلیلیان عنوان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای البرز مبنی بر اینکه تعدادی سکه خود را از طریق سایت دیوار به فروش گذاشته و پس از ۲۴ ساعت حساب بانکی وی بسته شده است، بررسی پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با استفاده از اقدامات پلیسی، متهم را در یکی از مناطق کرج شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. متهم با استفاده از سایت و برنامه دیوار فروشندگان سکه و طلا را در مناطق مختلف شهر شناسایی و با فریب آنان مبالغی را از افراد دریافت می کرده است.

جلیلیان گفت: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی تخصصی ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد. تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و احتمال می‌رود ۱۰۰ مالباخته دیگر از سراسر کشور به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند.

رئیس پلیس فتای استان البرز در پایان در خصوص آگهی‌های درج شده در سایت‌های آگهی مانند دیوار و شیپور متذکر شد: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گرفتار نشوند و قبل از واریز هرگونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • پلیس مقتدر پناهگاه مردم است
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت