Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاشینییان یازدهم مارس برای حضور در جلسه شورای امنیت ارمنستان وارد قره باغ شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آزادیون با استناد بر خبرهای منتشر شده در مطبوعات ارمنستان نوشت: باکو ساآکیان رهبر جدایی طلبان قره باغ نیز در این جلسه شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جدایی طلبان داوید بابایان در مورد برگزاری این اجلاس در قره باغ گفت: این یک سفر کاری است و هیچ چیز غیر عادی وجود ندارد، اطلاعات بیشتر پس از پایان اجلاس منتشر خواهد شد.

 خبرگزاری آزادیون مینویسد: انتظار میرود در این سفر بیانیه های اخیر سازمان امنیت و همکاری اروپا و گروه مینسک مورد بحث قرار گیرد. در این بیانیه بر عدم تغییر شکل مذاکرات بدون رضایت طرفین تأکید شده است. پاشینییان در این سفر با ادعای حضور قره باغ در قالب مذاکرات، از آنها خواست به مذاکرات بپیوندند. به همین خاطر است که باکو بیانیه اخیر گروه مینسک را مرتبط با اظهارات پاشینییان میداند.

آزادیون در این خصوص از یکنواخت نبودن بیانیه های سران گروه مینسک و سازمان امنیت و همکاری های اروپا مینویسد. آزادیون همچنین از قول باباییان نوشت: در این بیانیه اشاره ای به حضور یا عدم حضور قره باغ در مذاکرات نشده و فقط ثابت ماندن شکل مذاکرات مورد تأکید است.

بنابراین ما موافق عدم تغییر قالب مذاکرات هستیم، ولی سنگ اندازی های آذربایجان در این خصوص غیر قابل قبول است.

رئیس حزب دموکرات آذربایجان: در حل مناقشه قره باغ دولت خودخوانده و ارمنستان هیچ کاره‌انددر آستانه دیدار علی‌اف و پاشینیان مطرح شد: پاشنیان در پی تغییرات در راس قدرت دولت خودخوانده قره‌باغ استرئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا: حل مساله قره‌باغ بسیار دشوار است

 

یادآوری

سخنگوی وزرات امور خارجه آذربایجان در تشریح بیانیه گروه منیسک و سازمان امنیت وهمکاری اروپا نیز به چراغ سبز نشان دادن بیانیه گروه منیسک به ارمنستان اشاره کرده بود.

او هم چنین گفته بود، الهام علی اف ضمن استقبال از این بیانیه توجه به موقعیت آذربایجان در این مذاکرات را مطرح کرده بود. او در مورد حل مناقشه قره باغ، بر پیگیری مذاکرات بین ارمنستان و آذربایجان تأکید کرد و گفت حضور دولت خود خوانده قره باغ غیر قابل قبول است.

R1349/P/S8,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ارمنستان قره‌باغ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارمنستان قره باغ ارمنستان قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896911

دیگر خبرها

  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • فیلم/ امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم