Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دو بازیکن رئال مادرید برای جلب نظر سرمربی جدید تیم و افزایش شانس بازگشت‌شان به ترکیب اصلی، تلاش خود را آغاز کردند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با بازگشت زین‌الدین زیدان به کادر فنی تیم فوتبال رئال مادرید، ایسکو و مارسلو، دو بازیکن فراموش کهکشانی‌ها در روزهای مربیگری سانتیاگو سولاری، خیلی سریع تلاش خود را بازگشت به ترکیب اصلی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روز تعطیل بازیکنان رئال مادرید بود و آنها فرصت استراحت داشتند. با این حال ایسکو و مارسلو که تا پیش از این نام‌شان یا در فهرست 19 نفره رئال تحت هدایت سولاری قرار نمی‌گرفت یا در بهترین حالت چند دقیقه‌ای به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفتند، به زمین تمرینی والده‌بباس رفتند و به صورت انفرادی تمرینات‌شان را از سر گرفتند.

فوتبال جهان| دلایل بازگشت زیدان به رئال مادرید چه بود؟

 

در حالی که تا پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمالی جدایی این دو بازیکن از رئال مادرید شنیده می‌شد، تغییر سرمربی امید آنها برای بازگشت به فهرست بازیکنان ترکیب اصلی را زنده کرده است به خصوص که آنها در دوره اول مربیگری زیزو در رئال مادرید جزو مهره‌های کلیدی او بودند.

علاوه بر این دو نفر، وینیسیوس جونیور هم در زمین تمرینی والده‌بباس حضور داشت، اگرچه انتظار می‌رود که او بخش زیادی از مدت باقیمانده از فصل جاری را از دست بدهد و تنها در برخی دقایق فرصت بازی پیدا کند. وینیسیوس جونیور اخیراً مصدوم شده است و باشگاه هم با توجه به از دست دادن شانس قهرمانی در همه جام‌ها، عجله‌ای برای برگرداندنش ندارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ایسکو زین‌الدین زیدان رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایسکو زین الدین زیدان رئال مادرید ایسکو زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس