Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:22:02 GMT

ساختمان خیابان سئول را نجات دهید!

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۸۲۳۵

ساختمان خیابان سئول را نجات دهید!

در روزهایی که مشاوران کهنسال و کارنابلد عنان اختیار را در کمیته ملی المپیک در دست گرفته اند، نگرانی‌ها از وضعیت ساختمان خیابان سئول هر روز بیشتر می‌شود. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، این یادداشت را گام به گام جلو می بریم تا برسیم به خط آخر و جمع بندی؛ بدون زیاده گویی و آسمان و ریسمان بافتن!

اول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که نام سیدرضا صالحی امیری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک ثبت شد، ورزش کشور امیدهای فراوانی داشت. عقب ماندگی راهبردی و ساختاری این مجموعه در سالهایگذشته موجب شده بود تا انتظاری همراه به خوش بینی با رئیس جدید ایجاد شود. یادش بخیر!

دوم. حدود یک سال از آن روزها می‌گذرد. جایگاه و سطح ساختمان خیابان سئول که روزگاری در حد یک اداره کل درجه چندم بود، اکنون به نقطه‌ای قابل قبول رسیده است. رئیس کمیته، آداب دان است و پروتکل فهم. ویژگی‌های فردی صالحی امیری موجب شده تا این روزها، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی المپیک باشد. انتظارات درست بود و در حال واقعیت یافتن؛ اما امان ازکهنسالان کارنابلد که رئیس، آنها را شیخ خود می‌داند و همین، آغازی می‌تواند باشد بر پایان!

سوم. صالحی امیری نگاه در راهبری حلقه‌ای دارد که آنها مصداق عینی، آزموده را آزمودن خطاست، هستند. امروز، امورات ساختمان خیابان سئول در حوزه بین الملل و فنی در اختیار کسانی است که بارها نشان داده اند که چقدر کار را بلد نیستند و البته، مدعی و سر در فلک! کسانی که از فهم بین الملل و مناسبات آن، فقط پاسپورتهایشان پر مهر شده است و لاغیر! اکنون این مدعیان سیه کارنامه که از عوامل مؤثر در سیه روزی ورزش کشور هستند، عنان کار را در دست گرفته اند و افسوس که رئیس، دل در گروی این دانشگاهیان دارد که همه امیدها را تبدیل به ناامیدی کرده اند.

چهارم. همین چند روز قبل، کاروانی به تایلند اعزام شد تا در مجمع عمومی و انتخاباتی شورای المپیک آسیا حضور یابد؛ اما افسوس که خروجی آن در حد همان گروهی بود که این تشکیلات را به یک اداره کل دسته چندم تبدیل کرده بودند؛ یک عضویت هیأت اجرایی خشک و خالی! البته، باید شکرگذار درگاه خداوند بود که این مشاوران کهنسال و کارنابلد، همین اندک را نیز از کف ندادند که هنوز خاطره افتضاح دورانشان را از یاد نبرده ایم! به هر حال، هم سنگی با افغانستان،سوریه، برونئی دارالسلام و بوتان، دستاورد بزرگی برای این گروه است!

پایان. نگرانیم و هرچه می‌گذرد، نگران‌تر! از سویی سیدرضا صالحی امیری قرار دارد که با مختصات و ظرفیتی که دارد، همگان را امیدوار می‌کرد و مشاورانی که گل‌های امید را پرپر می‌کنند و با قدرت نیز در این مسیر می‌تازند! ساختمان خیابان سئول را تا دیر نشده، باید نجات داد. آقای رئیس! تاریخ را با دقت بخوانید. این مشاوران آزمون پس داده را بشناسید تا دیر نشده و همه چیز از دست نرفته!

منبع:مشرق

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: پروژه ساختمان خدماتی رفاهی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: امید است با احداث این ساختمان شاهد توسعه روند خدمات رسانی اداره بندر و دریانوردی بندر دیلم باشیم.

وی اضافه کرد: به تازگی با پهلوگیری یک فروند بارج ۲ هزار تنی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در بندر دیلم متناسب با مطالبات مردمی برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی برای رونق کسب و کار بندر نشینان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6088196

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس