Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دقایقی پیش با استقبال رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد فرودگاه ارومیه شد.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، هدف از سفر به استان آذربایجان غربی را بازدید از پروژه‌های در حال احداث و نیمه کاره در برخی از شهرستان‌ها که نیاز به کمک بیشتری از طرف وزارت دارد عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال تکمیل/م

 

سفر معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری