Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه کارگروه صنوف آلاینده و مزاحم شهری بوکان، با ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان و با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری و روسا و کارشناسان ادارات، ظهر امروز در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه لقمان خسروپور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان گفت: با همت اتاق اصناف و هیات مدیره شرکت ژینگه کار انتقال صنوف آلاینده از سال‌ها قبل شروع شده و این طرح می‌تواند بالغ بر ششصد واحد صنفی را ساماندهی کند.

وی افزود: عدم همکاری با این پروژه مدت‌ها آن را زمین گیر کرد، ولی امروز مسئولان شهری با تمام توان از این پروژه حمایت می‌کنند و ساماندهی دیگر رسته‌ها منوط به موفقیت این طرح است.

خسروپور اظهار داشت: امروز دیگر با وجود پشتوانه‌های قانونی از نظر اداری و دستور صریح وزارت کشور تعلل در این حوزه از طرف هیچ اداره و دستگاهی پذیرفته نیست و باید با برنامه شفاف و عملی، کلیه صنوف مزاحم ساماندهی شوند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان در پایان تصریح کرد: اصناف قلب تپنده یک شهر محسوب می‌شوند، اما فعالیت صنوف نباید سکونت و آرامش شهروندان را برهم بزند، بر همین اساس انتقال صنوف مزاحم جزو اولویت شهری و خواست جامعه اصناف و شهروندان است و باید با تعیین مراحل ساماندهی از طرف اعضای کارگروه و اطلاع رسانی به مردم این امر مهم محقق شود و قطعا اصناف عزیز همراهی خواهند کرد.

در ادامه این جلسه، علی وجد قزلجی رئیس شورای اسلامی شهر؟ بوکان نیز ضمن یادآوری ضرورت ساماندهی صنوف بر همکاری و تعامل همه جانبه شهرداری و شورا با اتاق اصناف تاکید کرد و عنوان کرد: باید از فرصت به وجود آمده تعامل در مدیریت شهری استفاده کرد و به معضلات چندین دهه شهرستان بوکان از جمله سروسامان دادن به صنوف مزاحم پایان داد.

در پایان این جلسه، بعد از اظهار نظر رٶسا و کارشناسان ادارات مصوباتی همچون تشکیل بانک اطلاعاتی از صنوف مزاحم توسط شهرداری، شورا و اصناف، آموزش کلیه اصناف که فعالیت آنان در رسته صنوف مزاحم شهری تعریف شده است توسط اتاق اصناف با همکاری کارشناسان محیط زیست و بهداشت و سد معبر شهرداری، مکان یابی برای انتقال صنوف مزاحم توسط شهرداری، راه و شهرسازی و محیط زیست و پیگیری جدی واگذاری زمین به احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین توسط راه و شهرسازی تصویب شد.   انتهای پیام/م   برگزاری جلسه کارگروه صنوف آلاینده و مزاحم شهری بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای رفاه حال شهروندان توسعه بازارهای روز در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، سیدرضا هاشمی اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان محترم و ساماندهی دست‌فروشان علاوه‌بر بازار روزهایی که فعال هستند، تعداد سه بازارچه دیگر در پایان سال گذشته راه‌اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر دو بازار روز در کوی شهرداری و میرآباد شرقی جنب آتش‌نشانی فعال است اما کسبه از بازارچه ولیعصر استقبال نکردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به توسعه و بهبود بازارهای روز در سطح شهر اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی با بیان این‌که در حال حاضر بازار روزهای یکشنبه بازار، سه‌شنبه بازار و پنج شنبه بازار در شهرکرد فعال است، ادامه داد: در صورت استقبال کسبه از بازارهای جدید میوه و تره‌بار، این بازارها به صورت دائمی خواهد شد.

کد خبر 746884

دیگر خبرها

  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد