Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@02:09:26 GMT

نتیجه زنده/ السد 0 - پرسپولیس 0

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۸۷۷۹

بازی تیم‌های فوتبال السد و پرسپولیس در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در جریان است. ناطقان: تیم‌های فوتبال السد و پرسپولیس از ساعت 19:15 امروز(سه‌شنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
ترکیب السد
سعد الشیب، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، وو یونگ، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، حامد اسماعیل، گابی، طارق سلمان، سالم الهاجری و اکرم عفیف
ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر
نیمه اول:
دقیقه 9: حرکت انفرادی زیبای مهدی ترابی او را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضرذبه او توسط گابی برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقیقه 12: ضربه کات‌دار اکرم عفیف با اختلاف کمی از کناره دروزاه پرسپولیس به بیرون رفت.
منبع: میزان برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ قهرمانان آسیا ، السد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی دورتموند روبروی این تیم قرار گرفت و در یک دیدار حساس و تماشایی با نتیجه پر گل 2-4 شکست خورد و از این مسابقات حذف شد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان دیه‌گو سیمئونه در بازی رفت با نتیجه 1-2 در خانه به پیروزی رسیده بودند و پیش‌بینی می‌شد که بتوانند در این دیدار هم برتری‌شان را حفظ کنند و بتوانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند تا حریف پاری سن ژرمن در این بازی شوند اما این اتفاق رخ نداد. 

کوکه پس از پایان این دیدار در حالی که بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« این باعث تاسف است چو ما تلاش بسیار زیادی در تمام طول بازی رفت و برگشت انجام دادیم اما نتیجه‌ای که به دنبالش بودیم را کسب نکردیم. 

ما در تمام طول فصل در لیگ قهرمانان خوب ظاهر شدیم اما این حذف واقعا برای ما دردناک است. همه از این اتفاق عصبانی هستیم چون می‌خواستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. این فوتبال است و می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد.»

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان