Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:26:57 GMT

چند تمرین جالب برای آب کردن شکم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۹۰۶۰

چند تمرین جالب برای آب کردن شکم


هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آن‌ها افزایش یابد؛ بنابراین وقتی چربی‌های شکم شما (توسط رژیم غذایی و برنامه ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آن‌ها فرم یافته و زیبا می‌شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات ۶ تکه‌ای شکم یا Six Packs نامیده می‌شود. پس برای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته‌ای ۴ نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید:
۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراز و نشست: روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست‌هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج‌تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکت را هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

۲. پا دوچرخه: روی زمین دراز بکشید، دست‌ها پشت سر، زانو خم و ساق موازی با سطح زمین باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پا‌ها انجام دهید. این حرکت را نیز هر جلسه ۳ نوبت و هر نوبت ۳ دقیقه انجام دهید.

۳. بالا آوردن پا‌ها در حالت خوابیده: در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس به آرامی پا‌ها را به موقعیت اول برگردانید. این حرکت را نیز هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

با انجام دقیق برنامه‌های بالا مطمئن باشید که ظرف ۶ هفته و چه بسا کمتر، چربی‌های شکم را به میزان زیادی از دست خواهید داد و این موضوع را به وضوح در سایز دور کمر شلوارتان مشاهده خواهید کرد.

شاید بسیاری از شما عزیزان از دست دادن چربی شکم و پهلو برایتان بیشتر از جنبه زیبایی مهم باشد، اما چیزی که اهمیت بیشتری دارد مسئله سلامتی است تا زیبایی. اگر شما چربی‌هایتان را از بین نبرید رفته‌رفته و با افزایش سن نه تنها از بین بردن آن‌ها سخت‌تر می‌شود بلکه خطر ابتلا به بیماری‌های زیادی مثل دیابت، فشار خون، بیماری قلبی، سرطان و… در شما افزایش می‌یابد. پس از همین فردا شروع کنید، اراده به خرج دهید، مصمم و جدی باشید تا به نتیجه برسید.   منبع: ایران ناز  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش لاغری چربی سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز این استان تاکنون از نظر سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند.
ذبیح الله اللهی افزود: هم‌اکنون سیستان و بلوچستان در زمینه سنجش کودکان بدو ورود به مدرسه از میانگین کشوری پایین‌تر است.
وی از فعال بودن ۴۶ پایگاه سنجش نوآموزان در سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: آن دسته از کودکانی که تاکنون موفق به نوبت‌گیری نشدند می‌توانند با دریافت نوبت الکترونیکی برای انجام سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی اقدام کنند.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرآیند نوبت‌دهی و سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد، گفت: نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نوبت‌گیری را به‌روز‌های پایانی موکول نکنند.
وی ادامه داد: متولدان ١٣٩۶/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹٩/۰۷/۰۱ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول یا پیش دبستانی یک و دو می‌شوند، حتما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند .
الهی افزود: در سیستان و بلوچستان ۴۰ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده که نوآموزان را از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی جسمانی و تحصیلی مورد سنجش قرار می‌دهند.
وی بیان کرد: در پایگاه سنجش چند عملیات غربالگری نظیر پایش رشد دهان و دندان، قد، وزن، شنوایی و بینایی سنجی و آمادگی تحصیلی سنجش هوش کلامی و غیر کلامی، دیرآموزی و وضعیت یادگیری دانش آموز در حد تحصیل مدارس عادی است یا خیر، انجام که پس از انجام سنجش نوآموز، مجوز تحصیل در مدرسه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • آغاز نوبت اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق پرخطر