Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در راستای مقابله با عرضه کالای قاچاق و جلوگیری از احتکار کالا و نیازمندی‌های مردم در آستانه آغاز سال نو، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کاالا و ارز در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر آجیل و تنقلات شب عید در شهرستان ساری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازرسی از محل دپوی کالا توسط متهم یک تن و ۳۵۰ کیلو انواع تنقلات و آجیل که متهم قصد عرضه آن در روز‌های پایانی سال را داشت، کشف کردند.

سردار میرفیضی ارزش کالا‌های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می‌شوند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فریدون یاسمیدر این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند در نیمه اول تعطیلات نوروزی ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و از آنان مقدار ۱۱ کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط کنند.

وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر نوروز امسال با هدف امنیت و آسایش برای شهروندان طرح آرامش در شهر را با هدف پاک سازی تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی در دستورکار قرار داد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ۷ روز ابتدای سال جاری تعداد ۵۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح استان تعداد ۷۲ نفر در ارتباط با حمل و جابجایی موادمخدر را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کرده است.

سرهنگ یاسمی اظهار کرد: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۱۱ نفر از خرده فروشان موادمخدر و تعداد ۳ قاچاقچی موادمخدر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: از همشهریان می‌خواهیم در صورت مشاهده معتاد متجاهر و یا فعالیت خرده فروشان موادمخدر در سطح محلات بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 6064551

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر