Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کسی نبود که کینه‌ای باشد و هیچ چیز در دلش نبود. با گشاده‌رویی و دلی صاف برخورد کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود. او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری بود، در نیمه مهرماه سال ۱۳۹۴ با عنوان «بسیجی تکاور» برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و در ۲۱ آبان همان سال در حلب به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید مدافع حرم پس از بازگشت به کشورمان، در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر به خاک سپرده شد.

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان در کتاب «ابو وصال» که توسط خانم «محدثه علی‌جان‌زاده روشن» گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت چهل و دوم؛ دوست شهید

شب اول ماه رمضان بود که دبیرستان‌مان برنامه افطاری داشت. به بچه‌های هم دوره‌ای زنگ زدم. فقط او آمد، آن شب کسانی حضور داشتند که او زیاد دل خوشی از آنها نداشت. اما با همه اوصاف؛ کسی نبود که کینه‌ای باشد و هیچ چیز در دلش نبود. با گشاده‌رویی و دلی صاف با آنها برخورد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم دفاع از حرم شهید دهقان امیری مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند

الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان تایید کرد که باکو و ایروان درک مشترکی از اینکه یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد، دارند و تاکید کرد که تنها بررسی جزئیات نهایی باقی مانده است.

علی اف گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به حل موضوع (امضای توافقنامه صلح) نزدیک شده ایم. او همچنین خاطرنشان کرد که چندین سال پیش حتی توافقی در مورد اصول توافق وجود نداشت.

رئیس جمهوری آذربایجان ادامه داد: در آن زمان حتی پیش نویس توافقنامه صلح وجود نداشت و اکنون ما یک درک مشترک داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد.

وی در پایان گفت: ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم، البته هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

در ۷ دسامبر گذشته، دفتر نخست وزیر ارمنستان و دولت رئیس جمهور آذربایجان بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بر عزم ایروان و باکو برای عادی سازی روابط و انعقاد معاهده صلح بر اساس احترام به اصول حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید کردند. آذربایجان به نشانه حسن نیت ۳۲ سرباز ارمنی و ارمنستان دو سرباز آذربایجانی را آزاد کردند.

در همین حال، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیروز گفت که ایروان و باکو روند عملی تعیین حدود مرز‌ها را آغاز کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • باران برای آب بندان روستای مهترکلاته، آورده‌ای جز ضایعات نداشت
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است