Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

محمود احمدی‌نژاد که برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و العین به ورزشگاه آزادی رفته بود در پایان این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر توانستم در جمع جامعه ورزش حضور پیدا کنم و یک بازی خوب را از نزدیک ببینم. بازی خوبی را شاهد بودیم. دوست داشتم که استقلال برنده این مسابقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تاثیر روانی شکست در بازی گذشته و خستگی موجب شد تا استقلال در این مسابقه نتواند 3 امتیاز را کسب کند. امیدوارم تمام نماینده‌های ایران در بازی‌های خود موفق باشند و بتواند به مرحله بعدی صعود کنند؛ همچون ذوب‌آهن که شب گذشته توانست حریف خود را شکست دهد. 

رئیس جمهور سابق ایران گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال بسیار تلاش می‌کنند و امیدارم هوای تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند را بیشتر داشته باشند، چراکه آنها نماینده‌های ایران هستند. باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بازی‌های آنها فشرده نباشد تا بتوانند در آسیا عملکرد خوبی داشته باشند. 

احمدی‌نژاد درمورد جو ورزشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه جو ورزشگاه خوب و با نشاط بود و تماشاگران تا لحظه آخر تیم خود را تشویق کردند. ماموران امنیتی هم زحمت کشیدند و امنیت هواداران را به خوبی تامین کردند. دست همگی درد نکند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال ورزشگاه آزادی شکر جامعه بازی ایران فدراسیون فوتبال استقلال ایران بازی محمود احمدی نژاد ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم

سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله خواجه‌گیری راجع‌به اینکه چرا ورزشگاه امام خمینی اراک را بعد از دیدار استقلال مقابل آلومینیوم با ناراحتی ترک کرد، گفت: هفته قبل من محروم بودم. نماینده فدراسیون که نماینده بازی بود تأکید داشت که سمت رختکن تیم نروم. در بازی سپاهان با استقلال که در همین ورزشگاه آزادی بود، به این علت که سرپرست سپاهان محروم بود، او را جریمه سنگین کردند. من قول دادم که به رختکن نروم. 

وی افزود: رختکن ما در اراک به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و قول دادم تا آخر بازی به سمت رختکن نروم.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه چرا همراه کاروان این تیم از ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خارج نشد، تصریح کرد: چرا با تیم نرفتم؟ به همراه تیم هم به اراک رفتم.

خواجه‌گیری درباره اینکه چرا بعد از بازی آلومینیوم اراک چند جلسه در تمرینات استقلال غایب بود، گفت: سر تمرین هم کامل و در کل هفته حضور داشتم.

وی درباره رابطه با جواد نکونام، عنوان کرد: رابطه‌ام با نکونام خوب است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هر چه مشکلات کم شود مطمئناً کار تیم به جلو می‌رود. امیدوارم این مشکلات حل شود و تیم با قدرت به سمت قهرمانی برود.

خواجه‌گیری درباره اینکه باشگاه استقلال چه مشکلاتی دارد، تأکید کرد:  مشکلات مالی است و اگر بحث مالکیت حل شود، اکثر مشکلات مالی تیم هم حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل