Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی به ویژه شرکت آب و فاضلاب شهری استان روند تکمیل پروژه ساماندهی فاضلاب شهرهای استان را سرعت بخشند.

‌به گزارش ایسنا، ‌ایرج حیدری در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت ساماندهی فاضلاب شهرهای استان، عنوان کرد: ساماندهی فاضلاب شهرهای استان به ویژه شهر بندرعباس مطالبه عمومی است و ضروری است دستگاه های اجرایی روند تکمیل پروژه های مربوط به ساماندهی فاضلاب  شهرهای استان به ویژه  شهرهای ساحلی را سرعت بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و نقش ساماندهی فاضلاب  شهرهای استان  در بهبود شاخص های بهداشتی و سلامت این مناطق اداره کل  محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی استان  بر عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه ساماندهی فاضلاب  شهرهای استان نظارت کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اقدامات مناسبی در حوزه ساماندهی  فاضلاب شهرهای استان  به ویژه شهر بندرعباس توسط شرکت آب و فاضلاب  استان صورت پذیرفته  است ولی تا رسیدن به نقطه ایدآل فاصله داریم.

حیدری گفت: ساماندهی خورهای شهر بندرعباس مطالبه عمومی مهم دیگر مردم استان به ویژه شهر بندرعباس  که باید با جدیت پیگیری  و دنبال شود.

وی اظهار کرد: فرمانداران شهرهای استان بر عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه ساماندهی فاضلاب  شهرها نظارت و برنامه های عملیاتی این دستگاه ها در حوزه ساماندهی فاضلاب احصاء و اقدامات صورت پذیرفته  را منعکس کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به هزینه بر بودن اجرای طرح های شبکه فاضلاب جذب اعتبارات  ملی در این رابطه با جدیت پیگیری  شود.

حیدری خاطرنشان کرد: شهرداران استان به ویژه  شهرداران شهرهای ساحلی در جمع آوری آب های سطحی  محلات شهرها و جلوگیری از ورود فاضلاب های خانگی به خورها با دستگاه های اجرایی  همراهی نمایند و در این زمینه همکاری مردم برای تحقق این مهم است.

وی گفت: تکمیل تصفیه خانه های  فاصلاب شهرهای استان با جدیت دنبال شود و تحقق این مهم از فرمانداران  به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها مطالبه خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی هم موظف به همکاری در این رابطه با فرمانداران  هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  گفت: شهرداری بندرعباس در موضوع  انعقاد قرارداد خرید پساب فاضلاب شهر بندرعباس با شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز شهر اقدامات خود را تسریع کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فاضلاب شهرهای ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار