Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - با معرفی کمیته ی انتصابات و تأیید مدیر عامل بانک قوامین ، علی رضا شیخ الإسلام آل آقا و وحید حقیقی به عنوان مدیران جدید بانک قوامین در مدیریت شعب تهران شرق و سمنان منصوب شدند.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طی مراسمی در ساختمان طوبی بانک قوامین که  با حضور سردار هداوند ، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، حجت الإسلام و المسلمین موحدیان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مذکور ، مدیرعامل ، قائم مقام و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک قوامین برگزار شد ؛ دکتر تقی نتاج  ضمن تقدیر از زحمات سید محمد موسوی در مدت حضورش به عنوان مدیر کل شعب شرق تهران ، آقای علی رضا شیخ الإسلام آل آقا را  به عنوان مدیر کل جدید تهران شرق معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بنابراین گزارش دکتر تقی نتاج در این مراسم با تقدیر از تلاش کارکنان بانک قوامین بر حفظ انسجام سازمانی و تقویت روحیه ی همکاری و هم افزایی در بین همکاران تأکید کرد و با اشاره به طرح ملی ادغام بانک های نیروهای مسلح از این طرح به عنوان یک کار بزرگ و کم نظیر اقتصادی یاد کرد.

این گزارش می افزاید: در مراسمی  مشابه در استان سمنان دکتر تقی نتاج با تقدیر از آقای حسین زاهد نیا به خاطر انجام مطلوب وظایف محوله در طول مدت حضور خود در استان سمنان آقای وحید حقیقی را که پیش از این به عنوان جانشین مدیر کل استان گلستان مشغول به فعالیت بود ؛ به عنوان مدیر کل جدید استان سمنان معرفی کرد .

این گزارش حاکی است در این مراسم که با حضور فرماندهی انتظامی استان ، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های سمنان ، مدیر عامل بانک و جمعی از رؤسای شعب و کارکنان بانک قوامین در سمنان برگزار شده بود دکتر نتاج مدیر عامل ضمن ارائه ی گزارشی از خدمات مالی که در شعب بانک قوامین در سمنان به مشتریان ارائه شده است ؛ از کمک های ناجا به عنوان سرمایه ی بزرگ این بانک یاد کرد .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب از مجموعه ی ناجا و همکاری های مثبت فی مابین تقدیر و بر افتخار خدمت به این مجموعه تأکید کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین کمیته انضباطی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه