Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:28:37 GMT

٥٣ فیلم نامه در البرز مجوز ساخت گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۳۶۸۳

٥٣ فیلم نامه در البرز مجوز ساخت گرفتند

کرج - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: امسال 53 فیلم نامه با پایان کار شورای صدور مجوز و نظارت بر فیلم نامه در استان مجوز ساخت گرفتند.

به گزارش ایرنا، ناصر مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از ابتدای سال ٩٧ تعداد ٦٥ فیلم کوتاه توسط شورای صدور مجوز و نظارت بر فیلمنامه ها مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ٤٢ فیلم نامه تایید و مجوز ساخت دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این مدت تعداد ٢٠ فیلم بلند نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد ١١ فیلمنامه تایید شد.
مقدم گفت: شورای صدور مجوز و نظارت بر فیلم نامه در ابتدای سال با سه نفر کارشناس اقدام به بررسی فیلم نامه ها و داوری آنها می نمود که در ادامه برای بالا بردن کیفیت فنی داوری فیلم نامه ها با تغییراتی در اعضاء به پنج نفر افزایش یافت.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فيلمنامه فرهنگ و ارشاد اسلامي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش موافقت شورای پردانه ساخت را دریافت کردند.

همچنین فیلم‌نامه‌های «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

دیگر خبرها

  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط ارسال شد
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی
  • صدور ۲۳۴ مجوز سقط جنین در استان کرمانشاه
  • ارسال ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط در سال گذشته
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری