Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:24:50 GMT

قطع دست یک جوان در تصادف با گاردریل

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۳۶۹۸

قطع دست یک جوان در تصادف با گاردریل

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی عابدینی گفت: طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف یک دستگاه پیکان وانت در محور صلاح الدین کلا به رویان، بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور تصریح کرد: حادثه دیده جوان ۲۰ ساله‌ای بود که به دلیل سرعت زیاد و برخورد با گاردریل دست خود را از ناحیه بازو از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  مصدوم جهت جلوگیری از خونریزی عضو به اتاق عمل فرستاده شد تا توسط تیم جراحی بیمارستان امام خمینی (ره ) نور اقدامات اولیه انجام شود.  عضو قطع شده در محفظه یخ بر اساس اصول پزشکی نگه داری شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور ادامه داد: از آنجایی که مرکز پیوند عضو در سطح استان وجود ندارد بنابراین رایزنی‌ها باید طوری صورت می‌گرفت تا بیمارستان مقصد تمامی آمادگی را اعم از تیم جراحی و ای سی یو داشته باشد.

عابدینی با اشاره به حساسیت و زمان کوتاهی که برای پیوند عضو قطع شده وجود داشت، یادآور شد: مصدوم برای درمان تکمیلی با هلی کوپتر به بیمارستان امام ساری منتقل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان تصادف جراحی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی  با اشاره به ویزیت ۱۰۱ هزار و ۳۹۸ نفر توسط پزشکان عمومی در اورژانس بیمارستان علامه بهلول گنابادی در سال ۱۴۰۲ گفت: در همین مدت ۱۱۰ هزار و ۵۷۴ نفر از خدمات سرپایی بخش اورژانس شامل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، بخیه و سونداژ بهره‌مند شدند.

مهدی پاسبان با اشاره به انجام ۹ هزار و ۳۷۱ عمل جراحی در زمینه‌های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و ارولوژی در این بیمارستان افزود: در همین مدت ۹۴ هزار و ۶۵۸ نفر از خدمات تشخیصی بخش پاراکلینیکی طب تصویری این بیمارستان استفاده کردند.

وی گفت: پاسبان انجام حدود ۲۶۸ هزار آزمایش برای بیش از ۳۴ هزار نفر را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و افزود: هفت هزار و ۸۰۴ نفر مادر باردار در طول دوران بارداری از خدمات تریاژ مامایی بهره‌مند شدند.

پاسبان با اشاره به بهره‌مندی ۳۱ هزار و ۸۷۵ نفر از خدمات کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ هزار نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی ویزیت شدند.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید