Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:33:30 GMT

انهدام باند جاعلان اسناد در فردیس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۳۸۲۳

انهدام باند جاعلان اسناد در فردیس

پلیس آگاهی شهرستان فردیس با انتشار تصاویر متهمانی که با جعل اسناد سرقتی خودرو ، آن ها را همزمان به چند نفر می فروختند از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت اعلام شکایت به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند .

 سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت : درپی دریافت یک فقره پرونده نیابت قضائی به شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مبنی بر خرید یک دستگاه خودرو "اسپورتیج" در جاده ملارد با سند جعلی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان فردیس قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در بررسی جزئیات پرونده محرز شد که خریدار خودرو به منظور تعویض پلاک مراجعه می کند که از طریق کارشناسان متوجه جعلی بودن سند مالکیت خودرو می شود .

این مقام انتظامی افزود : با تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که خودرو در تهران به مدت 10 روز اجاره شده و سند آن که در اصل متعلق به یک دستگاه خودرو ال 90 است به نام فرد دیگری انتقال داده شده و نامبرده نیز خودرو را به مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به شاکی فروخته است .

سرهنگ جنتی بیان کرد : بلافاصله مالک خودرو ال 90 به پلیس آگاهی دعوت و در تحقیقات ماموران اظهار کرد که مدارک خودروی وی در تهران سرقت شده که با اقدامات پلیسی فروشنده خودرو در یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود : متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان فردیس به جرم خود مبنی بر سرقت مدارک خودرو و جعل سند و فروش آن به چندین نفر با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف کرد .

وی گفت : با توجه به این که هیچ آدرسی از متهمان دردست نبود تحقیقات گسترده در خصوص شناسایی ردی از متهمان آغاز شد تا این که مخفیگاه آن ها در تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی اکیپی از ماموران به مکان مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم را دستگیر و در بازرسی از آن جا 30 عدد مهرژلاتینی ، مدارک شناسایی ، چک بانکی ، 2دستگاه اهرم پرسی مخصوص مهرهای برجسته ، برگ های اجاره نامه اتحادیه املاک و اسکنر مخصوص جعل سند کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: با دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر شد تا چنانچه از شهروندان به این شیوه کلاهبرداری شده جهت اعلام شکایت به آدرس جاده ملارد –خیابان اهری - پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 3- 02621878962 تماس حاصل نمایند.#پلیس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی