Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:58:35 GMT

مانور ستاد خدمات سفر کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۳۸۴۵

مانور ستاد خدمات سفر کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه مانور ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با حضور دستگاه‌های خدمات رسان استان در محل پارک شرقی طاقبستان کرمانشاه برگزار شد.

ستاد خدمات سفر از ۲۵ اسفند الی ۱۷ فروردین فعالیت خواهد کرد و به مسافران نوروزی در استان و محورهای مواصلاتی خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

در این مانور بیش از ۲۲ دستگاه خدمات رسان استان از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی، پلیس راه، هلال احمر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰۵ تیم گشتی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس جهت کنترل محورهای مواصلاتی استان در این مدت در نظر گرفته شده است و حدود ۵۰۰ نفر از راهوران محله نیز با پلیس همکاری می‌کنند.

همچنین در این مدت ۳۷۰ نفر نیروی اورژانس در حالت آماده باش هستند و از ظرفیت ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی استفاده خواهد شد.

کد خبر 4566954

منبع: مهر

کلیدواژه: مانور ایمنی جعفری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد  امروز در حاشیه بازدید از استقرار اماکن خدمات‌رسان و اجرایی سفر‌های نوروزی، گفت: همچنین از ابتدای تعطیلات ایام عید تاکنون بیش از ۱۲۶ هزار نفر هم از مراکز تاریخی، طبیعی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده‌اند که د مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از شهر‌های گردشگرپذیر منطقه است، تاکید کرد: تمام ادارات خدمات رسان از جمله هلال احمر، میراث فرهنگی، بهداشت و درمان، راهداری و پلیس راهور به صورت شبانه روزی در راستای راهنمایی و کمک به مسافران آماده باش هستند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، اضافه کرد: خوشبختانه میزان تصادفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کاهشی بوده و تاکنون مورد فوتی ثبت نشده است.

عباسی همچنین از مسافران و هموطنان خواست با توجه به افزایش تردد و شلوغی محور‌های مواصلاتی عجله و سرعت زیاد خودداری کرده و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت