Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- در نشست اعضا هیات علمی و مدیران مجتمع صنعتی اسفراین، مقرر شد مدیران این مجتمع زمینه همکاری بیشتر دانشگاه و صنعت را با تکیه بر استفاده از دانشجویان و اساتید خلاق و علاقه مند به فعالیتهای علمی و پژوهشی در راستای حل مشکلات تولید داخلی و استفاده از ظرفیت نیروی جوان و خلاق را فراهم سازند.

مجید میرزایی مدیر روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: نشست مشترک مدیران و اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی با مسئولین مجتمع صنعتی اسفراین در خصوص راهکارهای همکاری موثر دانشگاه با صنعت و موانع و مشکلات پیش و روی آن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این نشست به همت مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان و با همکاری واحد ارتباط با صنعت و مدیریت پژوهشی مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار شد که در این نشست در خصوص همکاری موثر دانشگاه با مجتمع صنعتی اسفراین و ضرورت برنامه ریزی صحیح و شناسایی دقیق مشکلات و موانع پیش و روی توسعه صنایع، استفاده از ظرفیت پژوهشی دانشگاه در حل مشکلات مجتمع صنعتی اسفراین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گفته وی تاسیس مرکز تحقیقات مشترک در دانشگاه با استفاده از ظرفیت و تجهیزات صنعت فولاد، استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی مجتمع به عنوان مشاور در اجرای پروژه ها و قراردادها و همچنین اختصاص گرندهای پژوهشی به اعضای هیات علمی دانشگاه در زمینه پروژه های مرتبط با صنعت توسط مجتمع صنعتی اسفراین و برگزاری دوره‌ها و سمینارهای مشترک فی مابین مدیران و کارشناسان مجتمع صنعتی اسفراین و اعضای هیات علمی مجتمع از جمله موضوعات دیگری بودند که در این جلسه به آن پرداختند.

میرزایی افزود: در پایان مقرر شد واحد ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی با همکاری مدیران تولید و برنامه ریزی مجتمع صنعتی اسفراین برنامه عملیاتی در جهت تحقق بخشی، مصوبات جلسه ی فوق را آماده کند و مدیران مجتمع صنعتی اسفراین با حضور در دفتر ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی زمینه همکاری بیشتر دانشگاه و صنعت را با تکیه بر استفاده از  دانشجویان و اساتید خلاق و علاقه مند به فعالیتهای علمی و پژوهشی در راستای حل مشکلات تولید داخلی و استفاده از ظرفیت نیروی جوان و خلاق را فراهم سازند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجتمع صنعتی اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود