Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@21:52:26 GMT

چهره های مشهور ایرانی متولد 22 اسفند + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۴۸۰۸

به گزارش پارس نیوز، امروز 22 اسفند همزمان با سالروز تولد چندتن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا میشویم. آفرین عبیسی ، الیکا عبدالرزاقی و غزل شاکری سه بانوی هنرمند کشورمان هستند که در 22 اسفند متولد شده اند.

  این چهره های مشهور ایرانی در 22 اسفند متولد شدند

آفرین عبیسی

صغری عبیسی با نام هنری آفرین عبیسی در 22 اسفند 1330 در لاهیجان متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین فیلم این هنرمند کشورمان بعد از انقلاب فیلم کودک و سرباز بود.

آفرین عبیسی بازیگر کشورمان در 22 اسفند متولد شد

تنهایی لیلا جدیدترین سریال آفرین عبیسی در تلویزیون است و زنده یاد ایرج صادق پور تهیه کننده و فیلمبردار کشورمان همسر آفرین عبیسی بود.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی بازیگر کشورمان و همسر امین زندگانی در 22 اسفند 1358 در رامسر متولد شد.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر کشورمان در 22 اسفند متولد شد

 

دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده فعالیت در تلویزیون را از سال 77 و بازی در سریال گمشده مسعود نوابی شروع کرد. ورود او به تلویزیون، همزمان شد با اولین کارش در تئاتر با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان بود.

غزل شاکری

غزل شاکری بازیگر کشورمان در 22 اسفند 1357 متولد شد. او حضور خویش را در سینما از سال 1366 با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می شود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده است.

غزل شاکری بازیگر کشورمان در 22 اسفند متولد شد

 

غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولد انقلاب تلویزیون بازی تئاتر پارس متولد پارس نیوز الیکا عبدالرزاقی چهره های غزل شاکری مشهور ایرانی 22 اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان


به گزارش خبرگزار ی صدا و سیمای مرکز زنجان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ برابر ۴۴.۶ درصد بود که در سال ۱۴۰۲ حدود ۶ درصد کاهش یافت.

محمدی افزود:نرخ تورم سالانه استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ برابر ۳۸.۷ درصد بود و زنجان، ششمین استان با نرخ تورم سالانه پائین در کشور بوده و در بین استان‌های همجوار کمترین نرخ تورم را داشته است.

وی با بیان اینکه در تورم نقطه به نقطه نیز زنجان جزو استان‌های دارای نرخ پایین قرار گرفت، تصریح کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه به این معناست که خانوار‌های استان به طور میانگین در سال گذشته ۲۷.۲ درصد بیشتر از اسفند ۱۴۰۱ برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به فرآیند و ساز و کار محاسبه نرخ تورم اشاره کرد و گفت: برای محاسبه نرخ تورم از اطلاعات جمع آوری شده از قیمت ۴۷۵ قلم کالا و خدمت در قالب ۱۲ گروه اصلی از طریق اجرای طرح‌های شاخص قیمت مصرف کننده شهری، روستایی و اجاره بها استفاده می‌شود.

محمدی اضافه کرد : بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ تورم سالانه ۱۴۰۲ مربوط به استان یزد با ۵۰.۴ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۳۵.۹ درصد بود.

دیگر خبرها

  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴