Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دسته انسان‌ها در هر جامعه ای، متعلق به دانشجویان و افراد محصل در دانشگاه‌ها و کالج‌ها می‌باشد که باید به آن‌ها به بیشترین میزان رسیدگی شود تا بتوانند هر چه بهتر در زمینه‌هایی که در حال تحصیل و کسب تجربه هستند، هرچه سریعتر آموزش ببینند و بتوانند در آینده کشور و منطقه‌ای که در حال زندگی هستند، موثر واقع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان سیگاری

به همین دلیل باید نظارت بر روی این قشر از جامعه بیشتر باشد و هر چه بیشتر به آن‌ها رسیدگی شود تا به سرگرمی‌های نامناسب اعم از استعمال دخانیات و ... عادت پیدا نکنند. اما اخیرا خبر بسیار عجیبی تمام صفحات مجازی را در بر گرفت که با شنیدن و دیدن آن به شدت شوکه خواهید شد. 

اخیرا در صفحات مجازی چینی تصاویر بحث انگیزی منتشر گردید که بسیار گیج کننده بود! این تصاویر و خبر‌ها حاکی از دانشجویان شیگاری می‌باشد که برای درک هر چه بهتر درس به آن‌ها اجازه داده شده است تا در کلاس درس به راحتی و بدون اجازه از استاد، سیگار بکشند و افرادی که به سیگار علاقه ندارند مجاز به استفاده از موبایل و عکاسی در کلاس درس هستند!

این یک اتفاق بحث انگیزی است که می‌تواند در روحیه و نحوه آموزش دانشجویان این دانشگاه به بیشترین میزان ممکن تاثیر منفی بگذارد و مجاز بودن سیگار کشیدن تنها منجر به هواس پرتی آن‌ها در کلاس می‌شود و این گونه می‌توان گفت که نقش دبیر و اساتید در کلاس درس به معنای مطلق " هیچ " می‌باشد و تنها برای خودشان درس می‌دهند؟!

با این وجود این تصاویر در صفحات مجازی با حواشی متعددی روبرو گشت و برخی واکنش‌های تندی از خود نشان دادند. برای مثال یکی از کاربران این گونه گفت که در زمان امتحان نهایی، هر کسی که بتواند سیگارش را زودتر تمام کند، بالاترین نمره را کسب می‌کند؟!   منبع: بیتوته

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استعمال دخانیات دانشجویان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا صبح امروز سه شنبه در اعتراض به ورود نیروی پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌های درس خود را تعطیل کردند.

براساس گزارش اس دبلیو آی، با این وجود اساتید و دانشجویان  دانشگاه کلمبیا برای اعتراض به دستگیری دانشجویان  تجمع کرده اند. کاربران توییتر نیز با منتشر کردن تصاویری نوشتند: دانشگاه کلمبیا در نیویورک برای ششمین روز متوالی درهای خود را به دلیل ادامه تحصن دانشجویان کلمبیا که کمپ اعتراضی در وسط محوطه دانشگاه برپا کرده اند، بسته است.

نیروهای پلیس آمریکا شب گذشته نیز به دانشگاه ییل یورش برده و دانشجویان حامی فلسطین را که بطور مسالمت آمیز درحال اعتراض به قتل عام فلسطینیان بودند، بازداشت کردند.

نعمت مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا دیروز (دوشنبه) در ایمیلی به کارکنان دانشگاه و دانشجویان نوشت: دانشگاه کلاس‌های حضوری را لغو کرده و آموزش بطور آنلاین برگزار خواهد شد تا کینه‌ها کاهش یابد و همه ما فرصتی داشته باشیم تا مراحل بعدی را در نظر بگیریم.

روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می شود گزارش داد که پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرده است اما مقامات دانشگاه ییل به درخواست ها برای اظهار نظر  دراین خصوص پاسخ ندادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر