Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:07:28 GMT

۲ بازیگر متهم به پرداخت رشوه شدند + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۵۹۵۶

۲ بازیگر متهم به پرداخت رشوه شدند + جزئیات

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فلیسیتی هافمن بازیگر سرشناس سریال پرطرفدار «کدبانوهای وامانده» از جمله بازیگرانی بود که دیروز در لس‌آنجلس به دادگاه رفت تا با اتهام خود روبه رو شود. او با پرداخت پول، نمره تست ورود به کالج دخترش را بالا برده بود.

وی در نهایت با پرداخت ضمانت ۲۵۰ هزار دلاری از دادگاه بیرون آمد تا نتیجه محاکمه روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوری لاگلین بازیگر «خانه کامل» نیز از دیگر بازیگرانی بود که با این اتهام روبرو شد و ضمانت یک میلیون دلاری داد.

در این پرونده در مجموع ۴۶ نفر به اتهام دادن رشوه برای بالا بردن نمره تست ورودی کالج فرزندانشان به دادگاه فراخوانده شده‌اند. این والدین متهم شده‌اند که از ۲۰۰ هزار دلار تا ۶.۵ میلیون دلار رشوه برای این کار پرداخت کرده‌اند تا فرزندانشان بتوانند وارد دانشگاه‌های برجسته شوند. ۹ مربی کالج نیز که این رشوه را پذیرفته‌اند به دادگاه فراخوانده شده‌اند.

دیوید ممت نمایشنامه‌نویس و کارگردان برجسته آمریکایی که سال‌ها سابقه همکاری و دوستی با فلیسیتی هافمن و همسرش را دارد با نوشتن نامه‌ای هم این والدین و هم دانشگاه‌های برجسته‌ای را که چنین شرایطی را فراهم می‌کنند، سرزنش کرد و سیاست‌های این دانشگاه‌ها را «شوخی تأسف‌بار فساد» خواند.

ممت نوشت فلیسیتی را ۳۵ سال است می‌شناسد و او دانشجو و همکار وی بوده است و در بسیاری از فیلم‌های او بازی کرده و در سه نمایشنامه وی با نقش‌های که برای او نوشته شده بود، به صحنه رفته است.

ممت نوشت: برای این ۲ نفر واقعاً متأسفم. والدین با فکر به آینده فرزندانشان باید بخواهند داوران بهتری باشند.هافمن سال ۱۹۸۸ برای نخستین بار در برادوی برای نمایشی از ممت با عنوان «سرعت دب اکبر» به صحنه رفت و جایزه اوبی را سال ۱۹۹۵ برای بازی در نمایشی دیگر از ممت با عنوان «نوشته رمزی» دریافت کرد. وی بازیگر «آنارشیست» ممت در سال ۲۰۱۵ هم بود و برای آن جایزه برد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

ستاره‌هایی که متهم به پرداخت رشوه شدند/ اعتراض دیوید ممت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • عذرخواهی تتلو در دادگاه/ یک بازیگر زن تحریکم کرد آهنگ درست کنم
  • تتلو: با تحریک یک خانم بازیگر آهنگی درباره اغتشاشات ۱۴۰۱ خواندم
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟ | تتلو: یک بازیگر زن مرا تحریک کرد!
  • آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد