Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، دکتر علیرضا آشناگر، استاندار سمنان امروز 22 اسفند در منزل شهید مدافع حرم محمد قنبریان و شهیدان سید مجید و سید محمد هاشمیان از شهدای جنگ تحمیلی ضمن گرامیداشت روز شهید اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا از سرمایه‌های نظام و کشورند زیرا شهدا به گردن همه ما حق دارند .

استاندار سمنان شهدا را انسان‌های نورانی برشمرد و خطاب به خانواده شهیدان سید مجید و سید محمد هاشمیان گفت: شما فرزندان خوبی تربیت کرده و راهی نورانی پیش گرفته‌اید شما در نزد خداوند مأجور خواهید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که نسل جوان با سیره شهدا و آرمان‌های شهیدان آشنا شوند اذعان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر ضروری است که بر همین اساس است که انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی  امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده که باید راه شهدا را که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند ادامه بدهیم.

انتهای پیام

د .

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن اشناگر سمنان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا

اسماعیل زارعی کوشا امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در بیجار برگزار شد اظهار کرد: این شهید والامقام از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

استاندار کردستان افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

وس بیان کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدایی مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • یادی از سید شهیدان اهل قلم؛ نماد روشنفکری دینی در ایران