Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:41:03 GMT

جابجایی ها در لیگ یک تمامی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۶۳۷۸

جابجایی ها در لیگ یک تمامی ندارد

در لیگ یک مربی باید آلکس فرگوسن باشد که به سرعت از پروسه تیم سازی عبور و به کمال و نتیجه گرایی برسد و حداکثر فرصتی که به یک مربی داده می شود 4 تا 5 هفته است. در غیر اینصورت باید چمدان هایش را ببندد و تیم را ترک کند!

به گزارش "ورزش سه"، همین چند هفته پیش بود که محمود فکری به بهانه مشکلات مالی! اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر را ترک کرد و مربی دیگر تیم مدعی یعنی سرخپوشان پاکدشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از چند هفته به دلیل نتیجه گیری که باب میل مدیران باشگاه نبود از کار برکنار و جای خود را به مهدی پاشازاده داد. بی شک اگر محمود فکری مشکلات مالی شاهین شهرداری بوشهر را تحمل می کرد برای او بهتر بود چرا که هم اکنون دست کم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشت. تیم شاهین شهرداری بوشهر هم اکنون به همراه عبدالله ویسی تیم دوم جدول بشمار می رود و حتی شانس قهرمانی هم دارد.

 

اما مهدی پاشازاده این فصل چند هفته ای با تیم بادران تهران بود که در میانه های راه از این تیم جدا شد و چند هفته ای به جای او فرشید استحقاری تیم را هدایت کرد که با جدایی فرشید استحقاری در آخرین تغییر و تحول فرهاد کاظمی مربی تیم شد و نتیجه این همه تغییر و تحول از دست دادن شانس صعود به لیگ برتر بود. مهدی پاشازاده اما دو هفته ای بود که مربی تیم شهرداری ماهشهر شده بود. یک باخت در برابر ملوان و یک برد خانگی حاصل تلاش دو هفته ای او در شهرداری ماهشهر بود. طبیعتا پیشنهاد تیم سرخپوشان پاکدشت که بنیه مالی قوی تری دارد و از شانس صعود بیشتری برای صعود به لیگ برتر برخوردار است باعث جدایی مهدی پاشازاده از شهرداری ماهشهر شد و اگر پای پیشنهاد سرخپوشان پاکدشت نبود به طور حتم مهدی پاشازاده از شهرداری ماهشهر جدا نمی شد.

 

این همه تغییر و تحول در لیگ یک، این همه جابجایی و 35 مربی در 16 تیم دسته اولی! متاسفانه لیگ یک مدت هاست هویت خود را از دست داده. مربیان تند تند قربانی می شوند و متاسفانه عدم تعهد آنها به باشگاه ها و عدم خویشتن داری اشان در به و جود آمدن این وضعیت دخیل بوده است. مشخص نیست استراتژی مدیریت باشگاه های دسته اولی چیست؟ صعود به لیگ برتر یا تعویض تند تند مربی. گویی از نگاه این مدیران فقط سرمربی در موفقیت تیم نقش دارد و دیگر عوامل هیچ اثرگذاری در موفقیت ندارند. به هر صورت حجم جابجایی ها در دسته اول زشت و زننده است و هیچ دستاوردی برای باشگاه ها نداشته و همان طور که اشاره شد تنها نابسامانی را برای تیم های دسته اول به ارمغان آورده است.

 

همه تغییرات در این فصل از بازی های دسته اول:

 

1-گل گهر سیرجان: وینکو بگوویچ
2-سرخپوشان پاکدشت: فرهاد کاظمی – محمود فکری – مهدی پاشازاده
 3-گل ریحان البرز: فراز کمالوند – محمد نصرتی - مجتبی حسینی
4-شاهین شهرداری بوشهر: محمود فکری – عبدالله ویسی
 5-آلومینیوم اراک: محمد ربیعی – فراز کمالوند
6-مس کرمان: نادر دست نشان – فرزاد حسین خانی
 7-قشقایی شیراز: ابراهیم طالبی – مهدی فروردین
8-بادران تهران: مهدی پاشازاده – فرشید استحقاری – فرهاد کاظمی
 9-فجر سپاسی : مجید صالح – اسماعیل زارع - داوود مهابادی
10-شهرداری تبریز: حیدر جعفری
 11-نود ارومیه: وحید بیاتلو
12-مس رفسنجان: علی سامره – میشو کریستوویچ
 13-ملوان: فرهاد پورغلامی – محمد احمد زاده – (محمد احمدزاده به دلیل مشکلات مالی تمرینات این تیم را ترک کرده است.)
14-خونه به خونه : اکبر محمدی - علی نظرمحمدی – اکبر میثاقیان
 15- شهرداری ماهشهر: داوود مهابادی – مجید نامجو مطلق – مهدی پاشازاده (مهدی پاشازاده از سمت خود استعفاء داده است و هنوز جانشین او معرفی نشده است.)
16-کارون اروند خرمشهر: اکبر میثاقیان – هومن افاضلی

 

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی

پورتو در هفته سی‌ام لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و موفق شد با درخشش طارمی به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم