Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:53:32 GMT

پایانی بر ماه عسل

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۷۳۷۷

پایانی بر ماه عسل

پنجمین جشنواره «جام جم» در حالی برگزیدگان پرشمار خود را در آیین اختتامیه معرفی کرد که احسان علیخانی حین دریافت جایزه خود خبر از پایان تولید و پخش برنامه «ماه عسل» داد.

به گزارش ایمنا، ندیس و لوح جشنواره در بخش بهترین اجرا به احسان علیخانی برای ماه عسل، محمدجعفر خسروی برای زنده باد زندگی، محمد دلاوری برای پایش و رضا رشیدپور برای حالا خورشید تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین تندیس بهترین مجری منتخب مرد باز هم به رشیدپور رسید.

رشیدپور نیز در سخنانی اظهار کرد: من هیچ کاره‌ام از ۷۰ نفر از همکارانم سپاسگزارم. ما در این هیاهوهای خبر از سانحه هواپیمایی که یک ماه اخیر سقوط کرد و سرنشینان آن برای تهیه گوشت رفته بودند غفلت کردیم و من این تندیس را به آنها تقدیم می‌کنم.

محمد دلاوری نیز در سخنانی گفت: یکی از ملزومات مدل برنامه‌های ما تهدید است. چندی پیش یکی به تهیه کننده ما زنگ زد و گفت اگر من به کارم ادامه دهم حسرت آنتن زنده را بر دلم خواهد گذاشت و من اینجا می‌خواهم این تندیس را به او تقدیم کنم.

احسان علیخانی نیز در سخنانی ادامه داد: در فکر این بودم که بیایم اینجا و چند گله گی بیان کنم. من شاید ۱۸ ساله بودم که وارد صداوسیما شدم و در شبکه یک وارد کار شدم. من تجربه اجرای این جشنواره را در دور دوم یا سوم دارم و برای اینکه بگویم اوضاع اقتصادی سازمان چقدر خراب است باید بگویم قسط اخر اجرای آن جشنواره را دریافت نکردیم.

علیخانی در بخش دیگر حرف‌هایش گفت: من با مسئولان سازمان صحبت کردیم و فکر می‌کنم اکنون زمانی برای پایان ماه عسل و شروع عصر جدید است. از بودن در کنار داوران برنامه عصر جدید خوشحال هستم.

علیخانی همچنین خاطرنشان کرد: دیروز مصاحبه تکان دهنده‌ای از رضا رویگری دیدم که لنگ اجاره خانه هستند. من هم می‌خواهم مدیران را به ملاقاتی با او دعوت کنم و هم می‌خواهم به عنوان یک فرد کوچک هدیه‌ام را به او تقدیم کنم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احسان علیخانی جشنواره ماه عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بعد از شادی گل منشوری دانیال اسماعیلی فر، این بازیکن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. این درحالی است که بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند دانیال در این بازی غایب است. با این حال در حکم کمیته انضباطی آمده این بازیکن در لیگ برتر محروم است و بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. دیداری که برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و آن‌ها یکی از بهترین‌های خود در نیم فصل دوم را در اختیار نخواهند داشت.

وحدت هنانوف و فرشاد فرجی دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را دارند و یکی از آن‌ها جانشین اسماعیلی فر در بازی با سپاهان خواهند شد. هنانوف مدت‌ها مصدوم بوده و برای پرسپولیس به میدان نرفته است. این بازیکن چند پسته چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس برگشته، ولی هنوز شرایط بازی کردن از ابتدا را ندارد. از همین رو اوسمار سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که این بازیکن را هر طور شده برای بازی با سپاهان آماده کنند تا در صورت لزوم از وحدت در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده شود.

گفتنی است در صورتی که وحدت به این بازی نرسد، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست قرمز‌ها به میدان خواهد رفت و جانشین دانیال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم