Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بانوان ذوب آهن قهرمان این فصل لیگ برتر والیبال برای مسابقات جام باشگاه های آسیا اعزام نمی شود، این تصمیم در حالی از جانب هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اعلام شد که تا قبل از این قرار بود ذوب آهن در جام باشگاه‌های بانوان آسیا شرکت کند و تیم پیکان تهران به دلیل نایب قهرمانی لیگ بانوان از حضور در جام باشگه‌های آسیا خط خورد و اینک بعد از انصراف قهرمان لیگ ایران، تیم پیکان باز هم نمی‌خواهد در مسابقات آسیایی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستندات حاکی از این است که هیچ تیم دیگری به جز ذوب آهن و پیکان قرار نیست به عنوان نماینده‌ای از ایران به مسابقات آسیایی برود، اکنون صحبت‌ها روی مسئله جریمه‌ای است که به دلیل بد عهدی ذوب آهن شاید گریبان گیر والیبال باشگاهی بانوان شود.

زبردست: فینالیست شدن خواسته سنگین هیات مدیره بود

حرمت السادات زبردست نائب رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور حوزه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم اعزام تیم والیبال ذوب آهن به مسابقات آسیایی گفت: هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای اعزام تیم بانوانشان به مسابقات آسیایی جلسه‌ای تشکیل دادند و در آن جلسه اعلام کردند که اگر بانوان می‌توانند فینالیست مسابقات آسیایی شوند و مقام اول یا دومی بیاورند ما آن‌ها را به این مسابقات اعزام می‌کنیم و در غیر این صورت به جام باشگاه‌های آسیا نمی‌رویم.

وی تصریح کرد: چنین نتیجه گیری در بخش بانوان ما به این زودی اتفاق نمی‌افتد، چون بانوان ذوب آهن نمی‌توانند فینالیست شوند در نتیجه این تصمیم گیری توسط اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اتخاذ شد که به گفته آن‌ها اگر نتیجه دلخواه کسب نمی‌شود پس بهتر است باشگاه هزینه ای برای حضور در این رقابت ها نکند،  همچنین هیچ تیم دیگری نیز از ایران قرار نیست به این مسابقات اعزام شود.

منطق حکم می‌کند باشگاه جریمه را بپردازد

زبردست در ادامه افزود: کنفدراسیون والیبال آسیا اگر بخواهد به دلیل انصراف بانوان ذوب آهن جریمه‌ای در نظر بگیرد، باید روند قانونی طی شود تا ما بفهیم جریمه به چه شکل می‌باشد و در اینجا منطق هم حکم می‌کند که خود باشگاه جریمه اش را بپردازد.

شعبانیان: پیکان به آسیا اعزام نمی شود

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال باشگاه پیکان در خصوص شبهه‌های جایگزینی پیکان برای اعزام به جام باشگاه‌های آسیادر گفتگو با خبرنگار ما گفت: تیم پیکان هر چند نائب قهرمان لیگ برتر سال ۹۷ شد، اما به مسابقات آسیایی اعزام نمی‌شود و انصرافش را قطعی اعلام کرده است.

شعبانیان در ادامه تصریح کرد: ذوب آهن دیر اطلاع داد که به آسیا نمی‌رود در حالیکه در گذشته گفته بود به این مسابقات می‌رود و بازیکن خارجی هم برای تقویت تیمش می‌گیرد.

شعبانیان در مورد دلیل انصراف تیم پیکان گفت: پیکان برای اینکه به باشگاه‌های آسیا برود نیاز به بودجه و برنامه ریزی دارد، سال به پایان خود نزدیک شده است و فرصتی برای جایگزینی وجود ندارد و این موضوع خیلی دیر اعلام شده است، باشگاه پیکان وقت کافی را برای اردو و برنامه ریزی‌های مربوطه ندارد.

مستندات حاکی از این است که اعزام نشدن والیبالیست‌های خانم ذوب آهن به جام باشگاه‌های اسیا می‌تواند تحت الشعاع نتیجه گیری‌های داخلی ذوب آهن از جمله نتایج اخیر تیم فوتبال این باشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: زبردست: یک روزه نمی‌توانیم در والیبال معجزه کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت

به نظر می‌رسد سناریوی دو سال پیش برای کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در حال تکرار است.

سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست آورده بود و لیگ را تحت تاثیر دفاع‌های خود قرار داد در لیگ ملت‌های والیبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

موسوی در جلسه‌ای که با موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشته، به او اعلام کرد به تیم ملی نخواهد آمد و تصمیمش برای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی قرار است در روز‌های آینده به همراه خانواده برای تعطیلات به خارج از کشور بروند تا دیگر بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی شود. البته مصدومیت کهنه او یکی از دیگر دلایل موسوی برای انصراف از تیم ملی است.

سید محمد موسوی که بار‌ها اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در المپیک پاریس پایان خوشی برای دوران ملی خود رقم بزند حالا برای دومین بار در سه سال گذشته از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد تا سال ۲۰۲۳ آخرین بازی‌های او در تیم ملی باشد.

اگرچه خبر انصراف او به مسئولان فدراسیون نرسیده، اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها یک معجزه می‌تواند تصمیمش را عوض کند تا او را به تیم ملی بازگرداند.

امیر غفور دیگر بازیکن محسوب می‌شود که به تیم ملی والیبال ایران دعوت شده، اما حضور او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید که آیا او نیز تصمیمی مشابه محمد موسوی اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

منبع: ورزش سه

tags # والیبال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان