Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@01:42:20 GMT

کسب موفقیت تیم ووشوی مجتمع آموزش عالی اسفراین

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۷۸۶۶

کسب موفقیت تیم ووشوی مجتمع آموزش عالی اسفراین

خراسان شمالی- مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های کشوربا حضور ۱۸ دانشگاه و به مدت دو روز در دو بخش ساندا و تالو در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، تیم ووشوی مجتمع آموزش عالی اسفراین در مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های کشور که با حضور ۱۸ دانشگاه و به مدت دو روز در دو بخش ساندا و تالو در شهر مقدس قم برگزار شد موفق به کسب عنوان سوم تیمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات که در ۱۰ وزن و به مدت دو روز برگزار شد آقایان محسن نمایانی موفق به کسب مدال طلا در  وزن ۶۰ کیلوگرم، جواد رضایی موفق به کسب مدال برنز در وزن ۵۸ کیلوگرم، حسن حقیقت موفق به کسب مدال برنز در وزن ۶۵ کیلوگرم وحسین علیدخت موفق به کسب مدال برنز در وزن ۸۰کیلو گرم برنز شدند.

در پایان این رقابتها، دانشگاه قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم‌های دانشگاه اصفهان و مجتمع آموزش عالی اسفراین عناوین دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

کسب این موفقیت را به خانواده بزرگ مجتمع آموزش عالی اسفراین تبریک گفته  و از زحمات آقایان قربانی شیراز ریاست محترم اداره تربیت بدنی،ابراهیم شجاعی سرپرست محترم تیم و خالق حیدری مربی تیم کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ووشو قهرمانی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ۶ هزار و ۶۴۷ در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد