Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آمریکایی جزئیات جدیدی را از نحوه قتل یک جوان دانشجوی ایرانی به نام محمد شریفی که ماه گذشته در ایالت تنسی آمریکا هدف گلوله قرار گرفت، منتشر کرده‌اند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، محمد ۲۴ ساله ماه پیش در روز ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) زمانی که برای فروش دستگاه ایکس‌باکس خود به یک جوان آمریکایی که در شبکه‌های اجتماعی خواستار خرید آن شده بود به پارکینگ آپارتمان رفت، هدف گلوله قرار گرفت و پس از رساندن به بیمارستان به دلیل خونریزی زیاد جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سارا بلوچ، نامزد محمد شریفی، در کنار مزار او در ایالت تنسی آمریکا

سه هفته پس از این حادثه، سارا نامزد ۲۲ ساله محمد در روزی که قرار بود آنها با یکدیگر ازدواج کنند با لباس سفید عروسی بر سر مزار او رفت و با چشمانی اشکبار سفره عقد خودش را همانجا پهن کرد. رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویر دردناکی از این مراسم (اینجا) از آن به عنوان یک تراژدی یاد کرده‌اند.

سارا بلوچ و محمد شریفی هر دو دانشجوی دانشگاه شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا بودند و قرار بود یکشنبه هفته جاری (۱۹ اسفند ۹۷) مراسم ازدواج خود را با حضور خانواده‌هایشان برگزار کنند اما قتل محمد در فاصله‌ی کمتر از سه هفته مانده به مراسم عروسی، به یکباره تمام آرزوهای سارا را بر باد داد.


سارا بلوچ در کنار مزار محمد شریفی به همراه پدر و پدر همسرش

بنابر گزارش پلیس، قاتلِ محمد یک جوان سیاه‌پوست ۲۰ ساله به نام «دی مارکوس وایت» است که هم‌اکنون به جرم سرقت و قتل در بازداشت به سر می‌برد.

طبق مستندات دادگاه، پلیسِ شهر نشویل آمریکا محمد شریفی را در ساعت ۱۲:۲۰ ظهر روز سه‌شنبه (۱۹ فوریه|۳۰ بهمن) در حالیکه در پارکینگ آپارتمانی در «هیکسون پایک» به صورت کاملا بی‌حرکت برروی زمین افتاده بود، پیدا کرد و او را با آمبولانس به بیمارستان انتقال داد اما تلاش پزشکان برای نجات او ثمره‌ای نداشت.


محل قتل محمد شریفی در شهر نشویل آمریکا

پلیس سپس اقدام به چک کردن تلفن همراه او کرد و متوجه شد که او دقایقی قبل از کشته شدن با «دی‌مارکوس وایت» از طریق پیام‌رسان فیس‌بوک درباره فروش یک دستگاه ایکس‌باکس وان به ارزش تقریبی ۲۰۰ دلار صحبت کرده است.

قاتل در بازجویی اولیه اعتراف کرده که قصد او از قرار گذاشتن با محمد شریفی سرقت ایکس‌باکس او بوده و به همین دلیل، پیش از سرقت یک گلوله به کمر او شلیک کرده است. «دی مارکوس وایت» سپس محل اختفای اسلحه و دستگاه ایکس‌باکس را نیز به پلیس نشان داد.


محمد شریفی و دی‌مارکوس وایت

ساعاتی بعد مشخص شد که قاتل پس از انتشار خبر قتل محمد شریفی در رسانه‌های محلی، لینک خبر آن را در صفحه فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشته و در زیر آن شکلک خنده (ایموجی) ارسال کرده است!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آمریکا به اسرائیل بعد از حمله موشکی سپاه به روایت محمد صدر /واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شرایط مبهم است.» این واکنش عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تحلیل فضای بعد از حمله گسترده سپاه پاسداران به مواضع اسرائیل است .

سیدمحمد صدر ضمن اینکه اقدام سپاه برای حمله موشکی به اسرائیل را مناسب ارزیابی می‌کند، می‌گوید آمریکا به دنبال جنگ با ایران است.

او همچنین این نکته را اضافه می‌کند که نه تنها خود آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست بلکه این توصیه را به اسرائیل هم دارد و بر همین اساس احتمال می‌دهد که پاسخ‌ها ادامه‌دار نخواهد بود.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را می‌خوانید:

****

سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین در تحلیلی از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل، گفت: حمله ایران به اسرائیل اقدام بسیار مناسبی بود چراکه برابر اقدامی که اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق انجام داده بود، آنهم مکانی دیپلماتیک بود، اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی بود بنابراین باید پاسخ مناسبی داده می‌شد که این اقدام صورت گرفت.

اگر اسرائیل پاسخ ندهد، درگیری ادامه پیدا نمی‌کند

وی افزود: البته در حال حاضر اعلام شده که فعلاً ایران به این عملیات ادامه نخواهد داد اما چنانچه اسرائیل عکس‌العملی نداشته باشد، احتمالاً دیگر ادامه‌ای نخواهد داشت.

این تحلیلگر سیاست خارجی گفت: این نکته مهمی است که همه برنامه‌های اسرائیل در این مدت بر مبنایی قرار داشته که تلاش کند میان ایران و آمریکا جنگ ایجاد کند چراکه خودش می‌داند توان مقابله با ایران را ندارد، البته اخبار و اطلاعات تا این لحظه گویای این مورد است که آمریکا فعلاً به دنبال جنگ با ایران نیست.

آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست

صدر ضمن تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست، تصریح کرد: توصیه‌هایی که آمریکا به اسرائیل کرده پیرامون این محور است که اسرائیل به گونه‌ای عمل کند که موضوع خاتمه پیدا کند، بنابراین با توجه به این قضایا فعلاً معلوم نیست که چه اتفاق خاصی خواهد افتاد و شرایط بسیار مبهم است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895012

دیگر خبرها

  • پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید
  • زمانی که سث رالینز یک تنه مقابل وایت فمیلی قرار گرفت! / فیلم WWE
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • نحوه کشت هزاران نهال انار در مزارع و باغات آمریکا (فیلم)
  • گل مارکوس تورام به کالیاری (اینتر 1-0 کالیاری)
  • شادمانی از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • بازگشت بزرگ‌ترین ستاره هنر‌های رزمی به رینگ
  • توصیه آمریکا به اسرائیل بعد از حمله موشکی سپاه به روایت محمد صدر /واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست
  • واکنش هنرمندان به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل ؛| از المیرا شریفی‌مقدم تا ایوب آقاخانی | تصاویر