Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رسانه‌های آمریکایی جزئیات جدیدی از قتل یک دانشجوی ایرانی به نام «محمد شریفی» که سه هفته قبل از مراسم ازدواجش در آمریکا هدف گلوله قرار گرفت را منتشر کرده‌اند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسانه‌های آمریکایی جزئیات جدیدی را از نحوه قتل یک جوان دانشجوی ایرانی به نام محمد شریفی که ماه گذشته در ایالت تنسی آمریکا هدف گلوله قرار گرفت، منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این رسانه‌ها، محمد ۲۴ ساله ماه پیش در روز ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) زمانی که برای فروش دستگاه ایکس‌باکس خود به یک جوان آمریکایی که در شبکه‌های اجتماعی خواستار خرید آن شده بود به پارکینگ آپارتمان رفت، هدف گلوله قرار گرفت و پس از رساندن به بیمارستان به دلیل خونریزی زیاد جان باخت.

سارا بلوچ، نامزد محمد شریفی، در کنار مزار او در ایالت تنسی آمریکا

سه هفته پس از این حادثه، سارا نامزد ۲۲ ساله محمد در روزی که قرار بود آنها با یکدیگر ازدواج کنند با لباس سفید عروسی بر سر مزار او رفت و با چشمانی اشکبار سفره عقد خودش را همانجا پهن کرد. رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویر دردناکی از این مراسم (اینجا) از آن به عنوان یک تراژدی یاد کرده‌اند.

سارا بلوچ و محمد شریفی هر دو دانشجوی دانشگاه شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا بودند و قرار بود یکشنبه هفته جاری (۱۹ اسفند ۹۷) مراسم ازدواج خود را با حضور خانواده‌هایشان برگزار کنند اما قتل محمد در فاصله‌ی کمتر از سه هفته مانده به مراسم عروسی، به یکباره تمام آرزوهای سارا را بر باد داد.

سارا بلوچ در کنار مزار محمد شریفی به همراه پدر و پدر همسرش

بنابر گزارش پلیس، قاتلِ محمد یک جوان سیاه‌پوست ۲۰ ساله به نام «دی مارکوس وایت» است که هم‌اکنون به جرم سرقت و قتل در بازداشت به سر می‌برد.

طبق مستندات دادگاه، پلیسِ شهر نشویل آمریکا محمد شریفی را در ساعت ۱۲:۲۰ ظهر روز سه‌شنبه (۱۹ فوریه|۳۰ بهمن) در حالیکه در پارکینگ آپارتمانی در «هیکسون پایک» به صورت کاملا بی‌حرکت برروی زمین افتاده بود، پیدا کرد و او را با آمبولانس به بیمارستان انتقال داد اما تلاش پزشکان برای نجات او ثمره‌ای نداشت.

محل قتل محمد شریفی در شهر نشویل آمریکا

پلیس سپس اقدام به چک کردن تلفن همراه او کرد و متوجه شد که او دقایقی قبل از کشته شدن با «دی‌مارکوس وایت» از طریق پیام‌رسان فیس‌بوک درباره فروش یک دستگاه ایکس‌باکس وان به ارزش تقریبی ۲۰۰ دلار صحبت کرده است.

قاتل در بازجویی اولیه اعتراف کرده که قصد او از قرار گذاشتن با محمد شریفی سرقت ایکس‌باکس او بوده و به همین دلیل، پیش از سرقت یک گلوله به کمر او شلیک کرده است. «دی مارکوس وایت» سپس محل اختفای اسلحه و دستگاه ایکس‌باکس را نیز به پلیس نشان داد.

محمد شریفی و دی‌مارکوس وایت

ساعاتی بعد مشخص شد که قاتل پس از انتشار خبر قتل محمد شریفی در رسانه‌های محلی، لینک خبر آن را در صفحه فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشته و در زیر آن شکلک خنده (ایموجی) ارسال کرده است!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل عکس آمریکا مراسم دانشجوی ایرانی عکس کشف مرد فیلم دختر حادثه زن شهرستان زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از مرگبارترین موارد حیوان آزاری در این کشور در سال های اخیر، یک مرد جوان اهل کره جنوبی به دلیل کشتن ۷۶ گربه به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گفته دادگاه منطقه چانگ وون در جنوب شرقی کره جنوبی، این مرد جوان که بیست و چند ساله است، هفته گذشته به دلیل نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی محکوم شد. دادگاه هویت این مرد را اعلام نکرد.

طبق حکم دادگاه که توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، این مرد بین دسامبر تا سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل نفرت عمیق از حیوان، این گربه‌ها را کشته است.

دادگاه این حکم را به این خاطر صادر کرد زیرا او بارها و بارها مرتکب «جنایت هایی که وحشیگری آنها قابل توصیف نیست» شده بود.


همچنین دادگاه با تایید اینکه در این حکم به دلیل عدم سوء پیشینه این مرد و ابراز ندامت از جنایات در نظر گرفته شده است، افزود: وضعیت روحی و روانی مرد ، انگیزه ارتکاب جنایت بوده است.

در حالی که این مرد خواهان تجدیدنظر شده است، بورامی سئو، مدیر دفتر کره جنوبی انجمن بشردوستانه بین المللی، گفت: "این حکم نشان دهنده علاقه فزاینده جامعه کره به حیوانات و عدم تحمل ظلم وحشتناکی از این دست است."

منبع: آسوشیتدپرس

کد خبر 846859 برچسب‌ها خبر مهم کره جنوبی حیوانات خانگی

دیگر خبرها

  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان