Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهرداد تاوتلی»، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد گفت: بیش از هزار نفر نیروی انسانی شاغل در این هتل ها مشغول کار هستند و بالغ بر 3750 باب داریم که پوشش خوبی را در عرصه گردشگری دارند.

وی تصریح کرد: مجموعه هتل ها از سال 42تا 45 با هدف توسعه گردشگری شروع به ساخت و به  بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ادامه فعالیت هایی که داشتیم بحث بازسازی و نوسازی هتل ها را ادامه دادید و توانستیم 21 ستاره برای مجموعه مان از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را که مطابق استانداردها بود دریافت کردیم. لازم به ذکر است که 48 هتل ما قابلیت اخذ ستاره را داشت ولی به دلیل  ضوابط سختگیرانه 21 ستاره را دریافت کردیم.

تاوتلی عنوان کرد: همچنین 10 هزار و 502 ساعت آموزش به همه اعضای هتل از مدیرعامل تا کوچکترین اعضا داده شده است که نشان از اهمیت این موضوع برای ما دارد. ما آموزش را در سه بخش اجباری می‌دانیم که یکی از آنها ایمنی و آتش‌نشانی بوده و مرتب هر سه ماه دوره‌هایی برای آن برگزار می‌شود. همچنین آموزش بهداشت یکی از اصلی‌ترین آمزوش‌های ما بوده و از شاخصه‌های اصلی ما به شمار می‌آید.

وی گفت: 50 سهام این شرکت برای صندوق بازنشستگی و 50درصد آن برای سازمان تامین اجتماعی است و می طلبد که برای بازنشستگان و همکارانمان در این بخش ها که خود سهام داران اصلی هستند برنامه ریزی های خاصی داشته باشیم. در سال گذشته حدودا 100هزار نفر از بازنشستگان عزیزمان را با هزینه های پایین به تورهای داخلی فرستادیم.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان برای استفاده از این هتل ها 50درصد تخفیف شامل شان می شود افزود: یکی از معضلات گردشگری ما این است که همه در تعطیلات خاصی به سفر می‌روند و در مواقع دیگر ظرفیت هتل‌ها خالی می‌مانند، تورهای بازنشستگان را با کاهش قیمت در تایم‌های لوسیزن در نظر گرفتیم که این موضوع در افزایش ضریب اشغال اتاق‌های ما به شدت تاثیرگذار بود.

با تغییرات و تخفیفات توانستیم قیمت ها را رقابتی کنیم تا نه فقط  آخر هفته ها بلکه در سایر ایام هفته نیز پذیرای مسافران باشیم. هتل می‌تواند به عنوان سمبل فرهنگسازی یک شهر مطرح شود. ما با توجه به اینکه در 54 شهر هتل داریم با راه‌اندازی هشتک‌های مرتبط با ترغیب کردن مسافران به سفر سعی داریم که به افزایش سفرهای داخلی کمک کنیم.

تاوتلی با بیان اینکه میزان رضایتمندی مشتریان از مجموعه هتل های  ما  71 درصد است افزود: از بین کارکنان کشف استعداد کردیم و 34 نفر از مجموع کارکنان مان کشف استعداد و در مواقعی به عنوان مدیر مجموعه انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: 84 درصد ظرفیت اشغال هتل‌های ما در پیش‌ فروش نوروزی امسال به فروش رسیده و به نوعی سال خوبی را برایمان رقم خورده است. در ابتدای سال برای شرکت سود هشت میلیارد تومان را پیش‌بینی می‌کردیم که حالا با گذشت ۱۱ ماه از سال ۲۰ درصد نسبت به پیش‌بینی‌مان سودمان افزایش داشته است. همچنین برای سال آینده پیش‌بینی این است که به سود ۱۰ میلیارد تومان برای شرکت برسیم.

وی در ادامه افزود: میانگین قیمت هتل های ما 500تا100 هزار تومان است و برای ایجاد مراکز جدید برنامه هایی داریم تا در شهرهای اصفهان و تبریز هتل های جدید تاسیس کنیم.

امیرفرشید پورمختار (مدیر بخش بازرگانی شرکت ایرانگردی و جهانگردی) نیز در این نشست بیان کرد: یک ابتکار تازه شرکت ما ایجاد آ‌ژانس مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی بوده که در راستای سیاست خدمت‌رسانی به بازنشستگان ایجاد شده است. شهرهای مشهد، قشم، کیش بیشترین درخواست بازنشستگان برای اقامت در هتل‌های ما را دارند که متاسفانه ما در این سه مقصد هتلی نداریم ولی در شهرهایی که هتل‌های ما وجود دارد میزان خدمات‌دهی به بازنشستگان که با تخفیف ۵۰ درصدی در هتل‌های ما ساکن می‌شوند هیچ تفاوتی با میهمانان معمولی ندارند.

 

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سرمایه سرمایه گذاری قشم نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی