Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- هادی محمدزاده گفت: اولین خودروی کارتینگ بومی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هادی محمدزاده مسئول سازمان علمی پژوهشی خراسان شمالی در آئین رونمایی از اولین خودروی کارتینگ بومی استان با بیان اینکه بیکاری بسیاری از جوانان، امروز مسئله مهم در کشور است که نیاز به حمایت دارند افزود: تلاش می کنیم تا زمینه اشتغال آفرینی از دانشگاه ها آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اظهار کرد:بینش، دانش و فناوری موثرترین عناصر عزت یک ملت هستند که تاکنون اقدامات مهمی در این مسیر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه های مشترک بین بسیج و دانشگاه آزاد بجنورد برقرار شده است، افزود: این تفاهم نامه های همکاری به منظور رشد و نوآوری و استفاده از ظرفیت های و توانایی های اقشار مختلف به ویژه جوانان،دانشگاهیان و بسیج در راستای رفع نیاز های کشور است. محمدزاده افزود: هدف ما از این تفاهم نامه، ایجاد مرکز رشد به منظور کمک به جریان نوآوری است. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: باید در عرصه علم و فناوری در کشور باید جهادگونه حرکت کرد. وی افزود: تجاری سازی اصل مهم در نوآوری است که با حمایت زمینه آن فراهم خواهد شد. گفتنی است اسکلت خودرو، افزایش فاصله خودرو از سطح پیست از سه سانتی متر به ده سانتی متر، بهبود مقاومت وزنی خودرو از هشتاد کیلو (خودروهای موجود در پیست کارتینگ بجنورد) به سیصد کیلو، کاهش چشم گیر وزن بدنه خودرو، استفاده از موتور شش و نیم اسب بخار لانسر با جعبه دنده اتومات سی وی تی، سیستم ترمز کاملا هیدرولیک، صندلی قابل تنظیم و اجرای طراحی جدید در جلو بندی که باعث افزایش فرمان پذیری و کاهش خوردگی و فرسایش لاستیک‌ها می شود از قابلیتهای این خودرو است. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند