Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا از فصل آینده رئال مادرید بهتر و قوی‌تری را مشاهده خواهد کرد که به این زودی قافیه را واگذار نمی‌کند.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به زین الدین زیدان بابت بازگشت به رئال مادرید خوشامد گفت.

کهکشانی‌ها که با زیزو فرمانروای بی چون و چرای لیگ قهرمانان اروپا بودند و در این تورنمنت هت تریک کردند، با رفتن زیزو و البته جدایی کریستیانو، نشانی از آن قهرمان نداشتند و در عرض یک هفته هر سه جام فصل را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرز که متوجه شد زیزو چرا جدا شده و حق با او بوده، بار دیگر برای خروج تیمش از بحران دست به دامان این مربی فرانسوی شد و زیدان بار دیگر وفاداری‌اش به کهکشانی‌ها را ثابت کرد. زیزو برگشته و انتظار می‌رود از فصل آینده رئال مادرید به سطح همیشگی‌اش برگردد.

به گزارش موندو دپورتیوو، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و لیون از والورده درباره بازگشت زیدان سوال شد. ارنستو گفت:

هر روز درباره یک اتفاق جدید در فوتبال حرف می‌زنیم. درباره بازگشت زیدان فقط می‌توانم بگویم او مربی بزرگی است که به باشگاه بزرگی آمده و رقیب ما خواهد بود. تصمیم زیدان مبنی بر استعفا و حالا بازگشت به مادرید را درک می کنم؟ هیچ حرفی در این باره برای زدن ندارم. هیچ چیزی هم نیست که من آن را درک کنم یا نه. هر کسی طبق دلایل و تفکراتش تصمیم می‌گیرد.

گفتنی است زیدان از امروز تمرینات رئال مادرید را زیر نظر گرفته و از هفته آینده و بازی خانگی مقابل سلتاویگو کارش را در دومین دوره حضورش روی نیمکت کهکشانی‌ها شروع می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

یک داور ۴۳ ساله قضاوت دیدار ال‌کلاسیکوی پیش رو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا پس از بازی‌های امشب و فردا شب خود (سه‌شنبه و چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید خود را برای دیداری حساس با یکدیگر در ال‌کلاسیکو آمادهکنند، دیداری که یکشنبه هفته آینده در هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا از ساعت 22:30 به وقت تهران و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی «رلوو»؛ سازمان لالیگای اسپانیا برای تقابل پیش روی رئال مادرید و بارسلونا، سزار سوتو خرادو داور 43 ساله را به عنوان داور این بازی حساس برگزیده است.

رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو با 78 امتیاز صدرنشین لالیگا است و بارسلونا 70 امتیازی را پشت‌ سر خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان