Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «به دنبال انتشار مصاحبه دکتر بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش در برخی رسانه‌ها در خصوص اختصاص جایزه ویژه نفر برتر کنکور در استان هرمزگان، ضمن استقبال از رهنمودهای وزیر محترم، به استحضار می‌رساند: بر اساس تصمیم شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای تأمین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز از طریق جذب سهمیه دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه‌ها و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از ترک تحصیل و مشاغل کاذب، سلسله برنامه‌هایی با هدف ایجاد انگیزه بیشتر و تشویق دانش‌آموزان به منظور موفقیت در آزمون سراسری سال ۹۸، مصوب و در دستور کار این شورا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهم جزئیات این مصوبه می‌توان به تشکیل کلاس‌های تقویتی و جبرانی، کلاس‌های مشاوره‌ای ویژه اولیا و دانش‌آموزان، دانش‌افزایی دبیران، توسعه قرائت‌خانه‌ها و همچنین افزایش فعالیت مجمع خیرین علمی به عنوان اولویت برنامه‌های اجرایی و در گام بعدی اهدای جایزه با هدف افزایش انگیزه در دانش‌آموزان، اشاره کرد.

بدیهی است این اقدام با هدف ایجاد تعارض و نادیده گرفتن سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش نیست و آموزش و پرورش هرمزگان در چارچوب راهبردهای وزارتخانه، همواره معتقد به تحقق دیدگاه‌های وزیر محترم و ملزم به رعایت سیاست‌های وزارت متبوع خود که حاصل پژوهش‌های علمی و مطالعه کارشناسی است، می‌باشد.

ذکر این نکته نیز ضروری ست که درخشش دانش‌آموزان هرمزگانی در آزمون سراسری سال ۹۷ و کسب دو رتبه تک رقمی که حاصل پشتکار، برنامه‌ریزی و همت ستودنی دانش‌آموزان این خطه از میهن اسلامی است، بیانگر درک صحیح دانش‌آموزان استان از اهمیت تلاش برای حضور مؤثر در آینده کشور و نقش‌آفرینی در اداره جامعه است.»

کد خبر 4567412 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد بطحایی کنکور هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی