Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب عنوان کرد: این بیانیه پیامی حکیمانه است که راه و مسیر ما را برای آینده مشخص کرده است و همه ما باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز شهدا در اراک گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت که ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن نگیرد اما علیرغم همه مشکلات و به کوری چشم دشمن مردم ما در ۲۲ بهمن حضور معناداری داشتند و امید دشمن را ناامید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان علیرغم سرمایه‌گذاری بسیار نتوانستند به نظام جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد کنند و ما وارد پنجمین دهه از انقلاب شدیم.

مقدسی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب عنوان کرد: این بیانیه پیامی حکیمانه است که راه و مسیر ما را برای آینده مشخص کرده است و همه ما باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: در بخشی از پیام گام دوم رهبر به حفظ تمامیت ارضی اشاره‌شده که اگر جلوه‌های ایثارگری شهدا و خانواده‌های شهدا و جانبازان در این ۴۰ سال نبود، این مهم محقق نمی‌شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با تحقق این بیانیه مسیر انقلاب اسلامی باصلابت و شکوه امتداد می‌یابد.

استاندار مرکزی:

امنیت و آرامش کشور به برکت خون شهدا است

استاندار مرکزی گفت: ۲۲ اسفندماه و بزرگداشت مقام شهدا را در این محفل گرم و صمیمی که گرمی آن از حضور خانواده شهداست ارج می‌نهیم.

وی افزود: امروز اگر خون شهدا همچنان می‌جوشد و زنده است به دلیل حرمتی است که این خون دارد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: حتی اگر میلیون‌ها سال بگذرد از ارزش خون شهدا کم نمی‌شود بلکه تازه‌تر می‌شود.

وی افزود: امروز اگر کشور ما امنیت و اقتدار دارد و رهبر ما افتخار می‌کند که خدمتگزار خانواده شهدا است همه از صدقه‌سر خون فرزندان شماست که در راه اسلام و انقلاب و استمرار حرکت امام حسین(ع) جاری و ساری است.

کریمی:

فراکسیون ایثارگران مجلس پیگیر مشکلات ایثارگران است

کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص بزرگداشت مقام شهید در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نام‌گذاری یک روز برای بزرگداشت مقام شهید به این معنا نیست که تنها به این روز اکتفا کنیم بلکه لحظه‌لحظه زندگی ما مدیون خون شهداست و باید دائماً آن را گرامی بداریم.

کریمی اظهار کرد: فراکسیون ایثارگران مجلس به دنبال پیگیری مشکلات و مطالبات ایثارگران است.

وی افزود: اخیراً طرحی برای حل مشکل رزمندگانی و برای ارتقای مقطع تحصیلی کسانی که ۶ ماه سابقه جبهه دارند به تصویب رساندیم.

این نماینده با اشاره به اینکه به علت نبود اعتبارات گاهی قوانین توسط دولت اجرا نمی‌شود بیان کرد: مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران از این موارد بود که مشکلاتی را در سطح ملی ایجاد کرد اما با پیگیری‌های انجام‌شده برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: مجریان قانون باید اولویت اصلی و اساسی خود را ایثارگران و خانواده‌های شهدا بدانند زیرا دینی به گردن ماست که هیچ‌گاه نمی‌توانیم آن را ادا کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی

دریافت 118 MB

فیلم: رضا رمضانی

کد خبر 6082001

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها