Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز ماهر اعلام کرد که در روزهای گذشته، تلاش برای نفوذ به دوربین‌های نظارت تصویری از طریق پویش درگاه ۹۵۲۷ در سطح کشور به شدت افزایش پیدا کرده است.

این درگاه، مربوط به یک قابلیت مستند نشده دیباگ برخی دوربین‌های مدار بسته تحت IP است.

بیش از ۲ هزار دستگاه در جهان در حال پویش و رصد این دستگاه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های مرکز ماهر حاکی از آن است که در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ دستگاه در معرض این ضعف امنیتی در سطح کشور شناسایی شده است.

تهران با ۷۲.۴ درصد حملات، در صدر بیشترین آسیب پذیری ها قرار دارد.

مرکز ماهر از کاربران خواست که در صورت استفاده از دوربین‌های مداربسته تحت IP، از دسترسی حفاظت نشده این تجهیزات به اینترنت جلوگیری کنند.

این درگاه کاربرد ضروری نداشته و فقط برای عیب‌یابی محصول در زمان تولید فعال شده است.

کد خبر 4567434 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین نظارتی امنیت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر عامل شرکت دانش بنیان سازنده دستگاه گفت: این دستگاه برای اولین بار در کشور توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی ره به سفارش شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران طراحی و ساخته شده است. این دستگاه برای عایق کاری شینه‌های ژنراتور‌های سایز بزرگ تا ۳۰۰ مگاوات که بزرگترین ژنراتور‌های موجود در کشور هستند به کار می‌روند.

پرویز اسدی گفت: این دستگاه داری ۲۰ فک و ۶۰ جک هیدرولیکی است که همگی توسط نرم افزار کنترلی مخصوص دستگاه برای اعمال فشار یکنواخت اطراف شینه کنترل می‌شود؛ و ضمن اعمال فشار، دمای از پیش تعیین شده و تحت نموداری را جهت پخت رزین اطراف شینه اعمال می‌کند تا عایق بندی با کیفیت بالا و به صورت یکنواخت اطراف شینه اعمال گردد.

وی اظهار کرد:  دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه های ژنراتورهای نیروگاه در عرض شش ماه با هزینه شش میلیاردی طراحی و ساخته شده است و ۲۵ نفر در این طرح و ساخت همکاری داشتند. این دستگاه فقط نمونه خارجی دارد.

دیگر خبرها

  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت
  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان