Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با سایپا محکوم به برد هستیم و باید در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت فعلی تیمش و اینکه نفت مسجدسلیمان بعد از شکست برابر استقلال باید روز پنجشنبه برابر سایپا قرار بگیرد، گفت: شرایط تیم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در بازی با استقلال هم نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم از حریف مساوی بگیریم. مسئله مهم این است که بازیکنان ما از این بازی تجربیات لازم را به دست آورده باشند تا بتوانیم در بازی‌های بعدی از جمله در بازی با سایپا، نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به تقابل تیمش با سایپا تأکید کرد: هر بازی در لیگ برتر چالش‌های خاص خودش را دارد. سایپا تیم سخت‌کوشی است که هفته گذشته هم توانست فولاد را شکست بدهد. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی اگر می‌خواهیم موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم باید سه امتیاز را بگیریم. در بازی با سایپا محکوم به برد هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند، تصریح کرد: ما به اتفاقات مثبت فکر می‌کنیم و باید طوری نتیجه بگیریم که فاصله امتیازی با سپیدرود را بیشتر کنیم. ماندن در لیگ برتر دست خودمان است و تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

علیرضا مرزبان: بازیکنان احساس می‌کنند نگاه مدیران باشگاه به آنها مانند برده است/ هیچ وقت نقش یک تیم بازنده را نداشته‌ایم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا مرزبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا مرزبان علیرضا مرزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد

خیلی ها اعتقاد دارند که احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان تمام ادوار فوتبال ایران است و برخی دیگر اعتقاد دارند که این عنوان متعلق به ناصر حجازی است.

به گزارش طرفداری، حداقل عنوانی که می توان بدون حرف و حدیث به عابدزاده داد، عنوان بهترین دروازه بان بعد از انقلاب فوتبال ایران است.

احمدرضا عابدزاده در روز 30 فروردین سال 1380 برای آخرین بار به طور رسمی در فوتبال به میدان رفت. او که در نوروز همان سال توسط علی پروین از پرسپولیس اخراج شده بود، در این روز به میدان برگشت و در روزی بد، پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان با نتیجه 2-0 بازنده شد.

عابدزاده بعد از آن دیگر مورد استفاده علی پروین قرار نگرفت و بعد از مدتی دوری از فوتبال، در پاییز سال 1380 به تیم سایپا رفت اما محمد مایلی کهن، سرمربی وقت سایپا هم از وجود او بهره نبرد و عابدزاده را به بدترین دوران روحی فوتبالش فرو برد. عابدزاده مدتی بعد در 35 سالگی دچار آنوریس مغزی شد و تا آستانه مرگ رفت و بعد از آن، فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت.

30 فروردین ماه در آخرین روز لیگ آزادگان، عقاب تاریخ ساز بعد از انقلاب فوتبال ایران برای آخرین بار به میدان رفت و در دیداری که در شهر تبریز برگزار شد، آخرین بازی خود را انجام داد. هیچ کس آن روز فکر نمی کرد این آخرین روز عقاب باشد، اما متاسفانه این گونه بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • مواجهه ماهواره روسی و فضاپیمای ناسا از بیخ گوش بشریت گذشت!
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • جریمه‌های میلیونی برای بازی جنجالی لیگ دسته اول
  • زاکانی: ظرفیت پذیرش در مراکز ماده ۱۶ بیشتر شده است | امیدواریم مشکل معتادان متجاهر را با مشارکت مردم حل کنیم
  • هوشمند: مسئولیت قهرمان شدن یا نشدن تیم ها با نساجی نیست/ هدف ما ماندن در لیگ برتر است
  • چرا غرب نمی‌تواند میان روسیه و چین فاصله ایجاد کند؟