Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@04:36:31 GMT

ضرورت نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی قم

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۱۵۴۲

ضرورت نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی قم

تین‌نیوز | 

مرتضی عزتی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی پیگیری‌های لازم انجام شده است، گفت: با باز شدن سایت، ثبت نام‌ها برای نوسازی ناوگان فرسوده انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عزتی با بیان اینکه متأسفانه از بسته شدن سایت نوسازی ناوگان فرسوده ۱۵ ماه می‌گذرد، گفت: در زمان باز شدن سایت برای نوسازی از تاکسی‌های تمام اتوماتیک آریو و برلیانس استفاده می‌شود و تاکنون نیز ۲۵ دستگاه در استان قم در حال استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در استان قم فعالیت می‌کند که بیش از ۱۰ سال از عمرشان می‌گذرد.

وی در خصوص فعالیت تاکسی زائر نیز افزود: برای فعالیت تاکسی زائر یا تاکسی دربستی پیش بینی‌های لازم انجام شده است که پس از ایجاد مصوبات ترافیکی در سه راه بازار و چهار راه بازار این تاکسی‌ها فعال خواهند شد نزدیک به ۳۰۰ دستگاه تاکسی زائر برای اطراف حرم در نظر گرفته شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان تاکسی رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ،نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام نمایند.

کد خبر 6087567 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده