Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان گفت: آن دسته از افرادی که به یاد خدا هستند و نقشه راه را می‌دانند پیروز میدان‌ها خواهند بود و انسانی که ایمان دارد مقام و صندلی برایش ارزشی نخواهد داشت. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ‌امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران خراسان جنوبی اظهار داشت: آن دسته از افرادی که به یاد خدا هستند و با جهان خلقت، مبدا و معادشناسی آشنا هستند و نقشه راه را می‌دانند پیروز میدان‌ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که از یاد خدا بازمانده‌اند دچار زندگی تنگی که از گور کافر نیز تنگ‌تر است و تمامش خواب و شهوت است خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشتن انسان‌ها، دزدی‌ها، حرص و طمع‌ها و همچنین غارت و ویران کردن شهرها به خاطر زندگی و فرهنگ غلطی است که برخی از انسان‌ها دارند و به درست و نادرست، حق و باطل کاری ندارد و فکر می‌کنند تمام هستی در یک لقمه لذیذ و استراحتگاهی راحت خلاصه می‌شود و چنین انسان‌هایی بدترین نوع حیوانات هستند.

عبادی با بیان اینکه پیغمبران خدا هدایت و نجات همه انسان‌ها را می‌خواستند تصریح کرد: در بین پیامبران الهی هیچ پیغمبری به اندازه حضرت محمد(ص) مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است اما پیامبر اکرم (ص) برای همه خیر و خوبی می‌خواست.

وی با اشاره به اینکه تمام خصوصیات انسان در اندیشه‌اش خوابیده است گفت: کسی که ایمان ندارد هنگامی که به مسئولیتی می‌رسد صندلی و مقام برایش ارزرش می‌شود و انجام وظیفه برایش مهم نیست اما آن فردی که ایمان دارد به صندلی هیچگونه توجهی نمی‌کند بلکه به وظیفه‌اش نگاه کرده و برای به نتیجه رساندنش تلاش می‌کند.

"دنیازدگی" مردم را از یاد خداوند غافل می‌کندیاد خدا به‌ منزله توجه به سرچشمه قدرت معنوی و عامل سعادت و کمال استیاد خدا سبب آرامش دل‌ها می‌شود/انسان مؤمن شکایت خود را به رسانه‌های بیگانه نمی‌برد

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئولان باید پاسخ دهند که در دوران مسئولیت خود چه کارهایی انجام داده‌اند و هرکسی در قیامت مسئول کار خود است اما برخی از جمله پدر و مادر و مسئولان به خاطر تاثیرگذاری برجامعه هم بار خود و هم بار دیگران را باید بردوش بکشند.

عبادی گفت:  به وجود مقدس شهدا، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تبرّک می‌جوییم و امیدواریم خداوند متعال ما را نسبت به وظیفه‌ای که به ایثارگران و خانواده شهدا داریم آشنا سازد.

وی ادامه داد: بالاترین اندیشه همان تفکر ایمانی است که انسان تا موقع زندگی کردن در دنیا خود را مسئول دیگران بداند و تا وقتی که تسلیم امر الهی است به هر نحوی که اجلش برسد برای او خیر خواهد بود چرا که اندیشه خود را خیرخواهانه ساخته است.

در این جلسه از سند هویتی شهیدین اربابی رونمایی شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: برخی از بندگان برگزیده خدا در عرض یک سال راه هزار ساله را طی می‌کنند که آنقدر خوب طی طریق می‌کنند که بلافاصله نمره قبولی می‌گیرند و چون خداوند می‌خواهد به سایر بندگان بگوید که این مسیر را طی کنید و آنها را الگوی دیگران قرار دهد با اعطای شهادت پرده از چهره آنان برمی‌دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند، گفت: شهدا زنده هستند چون خداوند می‌خواهد برای دیگران الگو باشند و بوسیله آنان با دیگران احتجاح کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهادت قله است و دامان آن پدران و مادران شهدا هستند چرا که نبوغ و استعداد شهدا در بستر تربیت والدین و همراهی و پشتیبانی همسران آنان شکل گرفته است و لذا والدین و همسران و فرزندان شهدا در اجر و مقام آنان شریک هستند.

وی ضمن تمجید از صبر و استقامت همسران شهدا گفت: اگر استان بوشهر دیار غیور مردان است این امر در بستر همراهی و تربیتی غیور زنان حاصل شده است و نتیجه آن این بوده که فرزندان این استان پوزه استعمار را با شجاعت خود به خاک بمالند.

وی با اشاره به اینکه‌مطالبات و خواسته‌های خانواده‌های معظم شهدا پیگیری می‌شود گفت: نارضایتی‌هایی که از سوی خانواده‌های معظم شهدا در مورد ارائه خدمات بیمه دی وجود دارد رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: به کمک مجلس و دولت اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲ سال اخیر چند برابر و مستمری والدین شهدا نیز ۱۱۴ درصد افزایش دارد که نشانگر توجه ویژه دولت به خواسته‌های خانواده‌های معظم شهداست.

وی همچنین از ۳ برابر شدن سرانه بیمه تکمیلی و پرداخت ۱۰۰ درصدی مبالغ به بیمه‌ها خبر داد.

کد خبر 6082050

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند