Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالب صادقیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری با تشکیل این کاروان شادی و عبور کارناوال از معابر اصلی و با اجرای بازی های بومی محلی در صدد ایجاد لحظاتی شاد در بین شهروندان است.
وی افزود: این کاروان متشکل از چندین خوردو سنگین تریلی شامل سفره هفت سین، ساز و دهل، عروسک گردانی و نمایش های خیابانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته صادقیان مسیر عبور این کاروان شادی معابر اصلی بلوار شهید بهشتی، میدان شهید کشوری، بلوار مدرس و میدان میلاد، چهارراه رسالت، میادین انقلاب، خیام، شهدا،بلوار امام، خیابان فردوسی و پیاده راه آیت الله طالقانی است.
وی یادآور شد: ساعت شروع فعالیت این کاروان از ساعت 2 ظهر تا عصر است و با استقرار تیم شادی در پیاده راه آیت الله طالقانی اقدام به اجرای برنامه های مفرح برای مردم می کند و در صورت استقبال مردم از این کاروان، شهرداری این برنامه مفرح را در طی روزهای آینده هم تکرار می کند.
**
شهردار ایلام اظهار داشت: در شب چهارشنبه سوری که مصادف با شب میلاد حضرت علی (ع) شهرداری ایلام در پارک جنگلی چغاسبز اقدام به برنامه های شاد با حضور گروه های هنری برای عموم مردم می کند.
**
وی همچنین از برگزاری جشنواره تخم مرغ در روز شنبه هفته آتی در پیاده راه آیت الله طالقانی خبر داد و گفت: در این جشنواره از هنرمندان استان در حوزه های مختلف هنری دعوت شده که در انظار عمومی 15 عدد تخم مرغ به ارتفاع 2 متر را به واسطه هنر خود تزئین کنند.
وی نکته قابل توجه در این برنامه را حضور مردم در هنگام تزیین تخم مرغ ها توسط هنرمندان دانست و در خصوص هدف از اجرای این برنامه اظهار داشت: در این طرح مردم و هنرمندان با تشریک مساعی و هم افزایی فکری تخم مرغ های عید نوروز را طرح آمیزی می کنند.
7172/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب سفره هفت سین شادی شب چهارشنبه سوری شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام آمده است: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تاسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش از شهروندان، خواهشمندیم نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری نمایند.

کد خبر 6087249

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد