Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شیراز طی حکمی محمدرضا دهقانی را به سمت مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شیراز، هاشم‌پور با بیان اینکه یکی از رسالت‌های روابط عمومی تاثیرگذاری بر افکار عمومی است، افزود:مجموعه مدیریت شهری با توجه به تنوع و تعدد وظایفش حجم گسترده‌ای از خدمات و اطلاعات را به شهروندان ارائه می دهد که این امر، وظیفه حوزه روابط عمومی را در راستای برقراری ارتباط صحیح با افکار عمومی به عنوان حلقه رابط بین سازمان و شهروندان سنگین‌تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روابط عمومی را ضامن ارتباطات موثر درون و برون سازمانی دانست و گفت: مجموعه روابط عمومی شهرداری شیراز با بهره گیری از نیروهای متخصص، دارا بودن هفته نامه شهرراز و جایگاه های وسیع تبلیغات شهری دارای ظرفیتی غنی است که می تواند پشتیبان مجموعه مدیریت شهری در انعکاس عملکردش باشد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز ضمن تقدیر و تشکر از پیمان بهادری سرپرست پیشین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل گفت: تعامل بین حوزه شهردار و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل باعث ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی بهینه در مدیریت شهری می شود.

هاشم پور خاطرنشان کرد: محمدرضا دهقانی مدیرکل جدید این اداره دارای سابقه عملکرد طولانی در شهرداری، شورای شهر و سایر سازمان و نهادهای های کلانشهر شیراز بوده است که این تجربه می تواند منجر به همگامی و هماهنگی بیشتر روابط برون سازمانی مجموعه مدیریت شهری و ارتقای جایگاه روابط عمومی شود.

همچنین در این آیین محمدرضا دهقانی مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز عنوان کرد: روابط عمومی تبلیغات چی نیست بلکه برنامه ریز است. برنامه ریزی فرآیندی دو سویه با اثربخشی و سوددهی بلند مدت است که در شهرداری به علت ارتباط با شهروندان و افکار عمومی نقش پررنگ تری دارد.

دهقانی با اشاره به جایگاه ملی و بین المللی شیراز در اذهان جهانیان خاطرنشان ساخت: باید تعالی و ارتقای این جایگاه رفیع را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این مسیر ضروری است از پتانسیل روابط عمومی استفاده کرد.

مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: روابط عمومی سازمان ها، معاونت ها و مناطق شهرداری شیراز باید با یکدیگر همگام باشند و از انجام اقدامات جزیره ای پرهیز کنند، اقدامات روابط عمومی باید برآیند کلیه سازمان‌ها و مجموعه های شهرداری و در راستای اهداف کلان این مجموعه باشد. در این راستا باید ضمن ارتقای جایگاه روابط عمومی سازمان های مختلف، با تدوین استراتژی در حوزه اداره کل آنها را همگام کرد.

پیمان بهادری سرپرست پیشین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز در این آیین گفت: مجموعه روابط عمومی‌های شاغل در شهرداری دارای ظرفیت قابل توجهی هستند که با همگامی و هماهنگی می‌توانند یاریگر مجموعه مدیریت شهری در راستای نیل به اهداف خود باشند.

بهادری اضافه کرد: به منظور افزایش هماهنگی در مجموعه روابط عمومی های شهرداری اقدام به تشکیل شورای سیاستگذاری روابط عمومی برای تدوین استراتژی ها و راهبردهای ارتباطی و شورای تبلیغات در راستای نظارت چند سویه بر امور تبلیغاتی این نهاد کرده ایم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امور بین الملل روابط عمومی روابط عمومی سازمان شورای شهر شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد