Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمبن روز هفته، نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و مجاز کشور، بدون تغییر نسبت به روز گذشته، رقم خورد. به نظر می‌رسد در شرایط کنونی، بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون کاهش تقاضا، توافقات بانکی و ارزی بین ایران و عراق و همچنین خبر‌هایی پیرامون اینستکس قرار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و دوم اسفندماه ۹۷) بر اساس اعلام سامانه سنا، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۲۸۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی و مجاز خریداری شده و بدون تغییر نسبت به روز قبل، به قیمت ۱۲۸۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت ۱۴۷۵۰ تومان خریداری شده و به نرخ ۱۴۸۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است. این رقم نسبت به روز قبل، بدون تغییر می‌باشد.

واریز اولین قسط مطالبات ایران از عراق به حساب بانک مرکزی

در جریان دیدار رئیس جمهوری کشورمان و هیئت همراه با رئیس جمهوری و نخست وزیر عراق، دکتر عبدالناصر همتی - رئیس کل بانک مرکزی - در مذاکرات مفصل با همتای عراقی خود نحوه پیگیری و اجرای توافق ماه گذشته بانک‌های مرکزی دو کشور را مورد بحث و توافق قرار داد. بنا به این گزارش، اولین بخش از مطالبات دولت ایران به حساب بانک مرکزی کشورمان واریز شد. از ۱۲ میلیارد دلار صادرات ایران به عراق ۴ میلیارد آن صادرات برق و گاز است.

قیمت رسمی یورو افزایش یافت

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۷» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۴۹۲ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۹۷۸ ریال و هر یورو نیز با ۱۱۲ ریال رشد ۴۷ هزار و ۳۹۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۶۸۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۸۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۶۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۵۴ ریال، روپیه هند ۶۰۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۰۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۳۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۷۳۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۲۹ ریال قیمت خورد.   

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۷۲۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۲۰ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۶۹۴ ریال، روبل روسیه ۶۴۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۱ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۶۴۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۶۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۴۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۴۸ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۵۰۲ ریال تعیین شد.

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۹۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۸۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۶۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار و ۷۱۷ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۶۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۱۱۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۰۸ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۶۲۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۶۵۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۷۹ هزار و ۶۴۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۲۷ (دو هزار و سیصد و بیست و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۵۳۰،۹۰۰ (سه میلیون و پانصد و سی هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۷۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۲۹۵،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست و نود و پنج هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار مبادله‌ای امروز

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۰۳۸ (چهل و چهار هزار و سی و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۰۸۸ (چهل و هفت هزار و هشتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۳.۱۹ درصدی، از ۸۱،۷۲۱ (هشتاد و یک هزار و هفتصد و بیست و یک) تومان به ۷۹،۲۰۰ (هفتاد و نه هزار و دویست) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات مبادله‌ای

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۳۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۱،۹۹۱ (یازده هزار و نهصد و نود و یک) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۵۵ (یک هزار و نهصد و پنجاه و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۱ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

همچنین دلار کانادا با کاهش ۳.۵۵ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۶،۵۵۰ (چهل و شش هزار و پانصد و پنجاه) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار استرالیا

دلار استرالیا، امروز به ۴۱،۴۵۰ (چهل و یک هزار و چهارصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر ۰ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۸ (چهل و هشت) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۲،۲۰۰،۰۰۰ (چهل و دو میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۴۸ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و پنج میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۶۶ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۶،۹۰۰،۰۰۰ (شش میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات