Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@07:48:29 GMT

اعتراف عجیب خالقان اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۴۳۸۶

اعتراف عجیب خالقان اینستاگرام

خالقان اینستاگرام در مصاحبه‌ای اعتراف به دزدی قابلیت استوری های اسنپ چت (Snapchat) و اضافه کردن آن به شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده‌اند!

به گزارش صدای ایران از گجت نیوز، کوین سیستروم و مایک کریگر٬ خالقان پلتفرم اینستاگرام در مصاحبه‌ی جدیدی که انجام داده‌اند٬ صحبت‌هایی را در مورد این شبکه‌ی اجتماعی بسیار محبوب انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در میان تمام نکاتی که این دو اشاره کرده‌اند٬ شاید مهم‌ترین موضوع مربوط به استوری های اینستاگرام می‌شود که در سال 2016 به آن اضافه شدند.

سیستروم می‌گوید:

برای مدت طولانی٬ پروفایل‌های کاربران پر از لینک‌های اسنپ چت بود. این واضح بود که مردم علاقه دارند از قابلیت‌های هر دو برنامه استفاده کنند. پس ما هرآنچه می‌خواستند را در اختیارشان گذاشتیم.

استوری های اسنپ چت سال 2013 معرفی شدند

سال 2013 بود که استوری های اسنپ چت در سال 2013 معرفی شدند و این قابلیت موفق شد خیلی زود نزد کاربران به محبوبیت برسد. کاربران اینستاگرام پست‌هایشان را به استوری های اسنپ چت خود لینک می‌کردند و همین باعث شد تا خالقان اینستاگرام همانطور که خودشان می‌گویند٬ به این فکر کنند که استوری های این شبکه‌ی اجتماعی چقدر می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

به همین خاطر اینستاگرام در اواخر سال 2016 تصمیم گرفت تا یک نسخه‌ی منحصر به فرد از استوری های اسنپ چت را به اینستاگرام بیاورد. یا به عبارتی دیگر٬ آن‌ها قابلیتی کپی شده از برنامه‌ی اسنپ چت را با خود به اینستاگرام آوردند.

خیلی زود اینستاگرام هرآنچه برنامه‌ی رقیب ارائه کرد را در اختیار کاربرانش قرار داد تا همین باعث شود از رقیب خود پیشی بگیرد. این روزها استوری ها به یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های فضای مجازی تبدیل شده‌اند. حالا فیسبوک نیز این قابلیت را در دسترس کاربرانش قرار داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اینستاگرام خالق دزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل

به گزارش خبرآنلاین، این شرکت احتمالاً از طریق همکاری با اپراتور T-Mobile این سرویس را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، هرچند ممکن است در آینده اپراتورهای دیگری هم با غول ماونتین ویو همکاری کنند.

به نقل از دیجیاتو، یک منبع آگاه به Android Authority گفته است که گوگل ارتقاهایی را در بخش مودم سری پیکسل ۹ اعمال خواهد کرد که ازجمله به فراهم‌سازی قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای منجر خواهد شد. این قابلیت از طریق مجموعه‌ای از سؤالات از کاربر می‌پرسد که در چه شرایطی قرار دارد. سپس به او کمک می‌کند تا گوشی را به سمت ماهواره نگه دارد و پیام اضطراری خود را بفرستد.

گوگل ظاهراً به‌لطف پشتیبانی از NTN در مودم اگزینوس 5400، پرچمداران آتی خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند. این مودم بخشی از تراشه تنسور G4 خواهد بود که توسط سامسونگ تولید می‌شود. کاربران از طریق این ویژگی تنها می‌توانند پیام متنی ارسال کنند و امکان برقراری تماس صوتی وجود نخواهد داشت. این کار ظاهراً از طریق اپی موسوم به Satellite Gateway انجام می‌گیرد.

۵۸۵÷۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895348

دیگر خبرها

  • ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل
  • چگونه از قابلیت های هوش مصنوعی گوگل کروم استفاده کنیم؟
  • آزمایش ویژگی پیام‌رسانی در تردز
  • قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود
  • سریال هیجان انگیز جدید خالقان «بازی تاج و تخت» | داستان از چه قرار است؟
  • مدیرعامل اسنپ: قطع سهمیه سوخت رانندگان موجب تورم می‌ شود
  • مدیرعامل اسنپ: محرومیت کاربران راننده‌ تاکسی‌های اینترنتی از حق قانونی سهمیه سوخت تبعات متعددی دارد
  • گاهی مهم در عصر دیجیتال اینستاگرام و فیس بوک
  • چت بات هوش مصنوعی به اینستاگرام اضافه شد
  • متا به اینستاگرام چت‌بات هوش مصنوعی اضافه می‌کند