Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه عصر چهارشنبه در زمین ورزشی شهر چوبر تالش برگزار شد و گل های تیم مقاومت آستارا را محمد جواد صفری در دقیقه سه، محمد مستعلی در دقیقه 56 و مهدی قلی پور در دقیقه 73 به ثمر رساندند.
قضاوت دیدار بر عهده امیرمحمد فتحی نژاد، مرتضی کاظمیان و عباس پورحیدری بود و این بازی با تشویق های مکرر هواداران تیم مقاومت همراه بود و رئیس هیات فوتبال گیلان و فرماندار آستارا از تماشاگران آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال مقاومت آستارا با 16 برد و هشت مساوی در 24 بازی، به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ برتر استان گیلان به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
بازیکنان مقاومت آستارا بعد از دریافت مدال و کاپ قهرمانی، صعود به لیگ دسته سوم کشور را جشن گرفتند.
در دیگر بازی های هفته پایانی مسابقات لیگ برتر استان، دخانیات گیلان با نتیجه چهار بر دو شهرداری ماسال را شکست داد، ملوان ب انزلی برابر سردار جنگل گوراب زرمیخ صفر بر صفر شد، میرزا کوچک صومعه سرا با نتیجه دو بر صفر استقلال رشت را مغلوب کرد، ملوان جوان رشت برابر شاهین انزلی صفر به صفر به تساوی رسید و شهرداری رضوانشهر شش بر صفر هیات فوتبال کوچصفهان را شکست داد.
تیم های مقاومت آستارا، دخانیات گیلان و سردار جنگل گوراب زرمیخ رتبه های اول تا سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال گیلان را کسب کردند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان فعالیت می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بازی زمین فوتبال مسابقات لیگ برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به رده سوم جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896471

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند