Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سپهوند ملی پوش سابق تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: کادر فنی تیم ملی مسئولیت مسابقات قهرمانی بوکس آسیا را برعهده دارد که مدیریت سنگینی است. اگر احیانا تیم ملی در این مسابقه نتیجه نگیرد تحمل شکست بر عهده کادر فنی است و باید پاسخگو باشد. ثوری رئیس فدراسیون در جزئیات تیم ملی دخالتی نمی کند و همه ی کار را به کادر فنی محول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان گرایی امری خوب است اما در این مقطع باید به دنبال کسب بهترین نتیجه باشند. امیدوارم بتوانند در قهرمانی آسیا آبروی ایران را حفظ کنند. به نظر من اگر اعضای تیم ملی ترکیبی از امید و بزرگسالان باشد می توان نتایج خوبی را به دست آورد. در هر صورت تصمیمات کادر فنی تیم ملی فنی تر خواهد بود.

او در ادامه افزود : انتقاد به فدراسیون بوکس وارد است ولی باید نقد کرد نه اینکه فدراسیون را تخریب کرد و پس از تخریب از اتحاد و همدلی صحبت  کرد. اگر قرار باشد بوکس متحد باشد نباید کسی  دیگری را تخریب کند. کسانی که می خواهند فدراسیون بوکس را نقد کنند باید دارای رزومه ورزشی و دارای اعتبار واقعی باشند. رزومه یعنی اینکه سابقه حضور در تیم ملی یا سرمربی تیم ملی را در کارنامه داشته باشد. همیشه گل‌محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس به همه حمله می کند نه به جهت انتقاد بلکه به جهت تخریب این کار را انجام می دهد.کسی که علم این ورزش را ندارد نباید انتقاد کند. اشکال از صاحب نظران بوکس است که به گل محمدی اجازه ورود و دخالت در اموربوکس را می دهند.

بیشتربخوانید:

احدی: قول کسب ۴ سهمیه المپیک را می‌دهیم

دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با مسئولان بوکس کشورمان

استکی: فرجی با پاچه خواری مربی تیم ملی بوکس شده است

انتهای پیام/

اظهارات سپهوند درباره آخرین اتفاقات بوکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست