Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: عامل ناامنی در رودبار جنوب توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی شکایات مردمی درخصوص سلب آسایش شهروندان و ایجاد نا امنی توسط فردی شرور در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و درگیری مسلحانه دستگیر و یک قبضه سلاح ممنوعه بهمراه مهمات نیز از وی کشف شد.

سرهنگ فیروز بخت ضمن اشاره به این مطلب که این شرور بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد اظهار کرد: وی جرائمی از قبیل، نزاع و درگیری، تیراندازی ایذایی و تیر اندازی منجر به جرح، حمل سلاح ممنوعه، سلب آسایش عمومی، ایجاد رعب و وحشت را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان اطلاعات شهرستان رودبار جنوب امنیت عکس کشف مرد زن دختر پرونده شهرستان زندگی آمریکا یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ یک آدم‌ربا در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: شب گذشته (27 فروردین‌ماه) در پی مراجعه حضوری شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر ربایش پسر 12 ساله‌اش توسط یک شخص ناشناس بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: مأموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه و هویت متهم را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه فرد گروگانگیر از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین فقره انواع سرقت بوده است، گفت: یگان‌های عملیاتی و تخصصی پلیس در صحنه با هوشمندی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، فرد ربوده شده را صحیح و سالم، آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

کشوری با اشاره به دستگیری فرد گروگانگیر در این عملیات بیان کرد: متهم انگیزه خود از آدم‌ربایی را اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز