Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اولین اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، سه تیم آلمانی توسط رقبای انگلیسی در یک مرحله حذف شدند.

طرفداری- پس از هوفنهایم، سه تیم آلمانی دیگر یعنی شالکه، بایرن مونیخ و دورتموند هم وداع زودهنگامی از لیگ قهرمانان اروپا داشتند. جالب اینکه هر سه تیم توسط رقبای انگلیسی حذف شدند. برای اولین اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که سه تیم آلمانی توسط رقبای انگلیسی در یک مرحله حذف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اوپتا؛ از فصل 2005/06 یعنی 13 سال پیش تاکنون بی سابقه است که نام تیمی از بوندس لیگا در جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیده نمی شود. هوفنهایم در گروه خود چهارم شد؛ شالکه با نتیجه 10-2 از سیتی باخت؛ دورتموند با نتیجه 4-0 مغلوب تاتنهام شد و بایرن مونیخ در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست 3-1 از لیورپول، با لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد.

با این اوصاف، اینتراخت فرانکفورت تنها نماینده آلمان است که هنوز در رقابت های اروپایی حضور دارد؛ این تیم امشب در لیگ اروپا و در سن سیرو به مصاف اینتر می رود. بازی رفت در آلمان 0-0 شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!