Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد: میزان حواله کرد کارگران خارجی در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی به رقم ۱۰.۸ میلیارد دلار رسید.

به گزارش ایبِنا به نقل از ترید عربیا، بانک مرکزی امارات متحده عربی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: میزان انتقال حواله کارگران خارجی از امارات به کشورهای خود در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی به ۳۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ میلیارد درهم معادل ۱۰.۸ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷.۷ درصد کاهش نشان می دهد.

مجموع حواله انتقال داده شده از طریق بانک ها به ۹.۵ میلیارد درهم رسید و حواله انتقال داده شده از طریق صرافی ها ۳۰.۴ میلیارد درهم ثبت شده است. بر همین اساس، کارگران هندی بیشترین درصد مهاجرین را در امارات تشکیل می دهند و ۳۴.۲ درصد از مجموع حواله های انتقال داده شده در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی از طریق آنها انجام گرفته است.

بر پایه این گزارش، کارگران پاکستانی با ۹.۴ درصد و فیلیپینی با ۷.۲ درصد به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار می گیرند و آمریکایی ها ۵.۹ درصد و مصری ها ۵.۵ درصد اتباع خارجی را در امارات تشکیل می دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارگران خارجی امارات حواله بانک مرکزی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای/ دلار رشد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۸۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد
  • اشتباه در راهبرد بانک مرکزی؛ رئیس کل بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسد | رابطه زایش تورم و نرخ دلار چگونه است؟
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای/ دلار رشد کرد
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی
  • بانک مرکزی: تأمین ارز واردات کالا‌های اساسی ادامه دارد