Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رویگری با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: سلام به همه ی طرفدارها و مردم خوب کشورم. میخوام بدونین کسی بی دلیل بزرگ نمیشه باید بزرگی کنه و قلب بزرگی داشته باشه. احسان جان عزیزم چقدر برام ارزشمند هست هدیه تو و کار بزرگ تو.

بعد از ٥٧ سال خدمت به سینما، تلویزیون، موسیقی، تأتر که با تمام عشقم، همه ی عمرم رو براش صرف کردم، بعد از هدیه مردم به من که با عشق و احترام آنها ثروتمندترینم، تو قشنگ‌ترین عیدی رو به من دادی… با همه ی وجودم خوشحال شدم و درس بزرگی به کسانیکه حتی نخواستند صدای تو را بشنوند و حرکت تو را ببینند دادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنم مردم فهیم ما ناظر همه چیز هستند.

امیدوارم هر لحظه زندگی ات از ته دل خوشحال باشی و موفقیت همواره در کنار برنامه‌های جذاب تو باشد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قلب عشق عیدی جشنواره موسیقی فجر احسان علیخانی رضا رویگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد